Toon posts:

ie6.0 opent sommige pagina's niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem, sommige ínternet pagina's worden wel en sommige pagina's worden niet getoond.. Bijvoorbeeld de www.google.com pagina opent niet in IE6.0.2800.1106 met SP1 Q824145 Q 330994 Q832894. Op een andere computer opent hij deze pagina's wel..

het probleem vinden op windows XP alsmede windows 2000 machine's.

Pagina's die niet geopend kunnen worden zijn oa: www.google.com, www.ilse.nl
Pagina's die het wel doen zijn oa: www.zoek.nl

Wij vinden dit erg erg vreemd en hebben uit elende bij enkele clients Mozilla geinstalleerd en zijn geneigd om alle Workstations in het bedrijf van Mozilla te voorzien. Als IE zoveel problemen blijkt te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 13:47 ]

Verwijderd

Probeer eens alle standaardwaarden van Internet Explorer te herstellen... :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik begrijp dat het met mozilla wel goed gaat en dat je in een netwerk zit? Dat zeg je er namelijk niet bij, zo zou het ook handig zijn als je wat meer zegt over netwerk, eventuele (personal?) firewall, of het op IP wel gaat, of pingen op IP en naam wel goed gaat, en zo. Lijkt me wel maar ik vraag het toch maar even aangezien ik een slecht gokker ben ;)

Zie ook de diverse andere topics over geen verbinding via IE, te beginnen met SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger --> check meteen het deel over spyware.

Ondertussen WOS --> SA, IE is geen OS :P

offtopic:
Overigens is op Mozilla overgaan hoe dan ook een move die ik aanmoedig :+

edit:

Lees trouwens de volgende keren eerst even de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) voor je een topic start, dat was nu niet gebeurd geloof ik terwijl hier je al lang zat rond loopt :o

Hoi elevator :*

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 23-02-2004 14:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin even met een scan met Spybot en Hijackthis - zie ook de 'Spyware Scannen' Howto in de Software Algemeen FAQ :)

edit:
wat F_J_K zegt dus :P :w

[ Voor 56% gewijzigd door elevator op 23-02-2004 14:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
We gaan nu Adaware draaien.. even wat extra informatie:

OS is Windows 2000 Server, netwerkverkeer naar buiten is middels adsl. Verder geen portmappings en de interne firewall van de router wordt gebruikt.

Het lijkt sterk met IE te maken te hebben daar mozilla wel werkt..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Daarom geef ik ook SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger ;)

AAW is niet genoeg trouwens; die vind niet alles. AAW+SSP+HJT geeft een betere overdekking: zie de Spyware howto. Maar de new.net link die ik geef klinkt niet onmogelijk -> probeer de fix anders op een enkele machine.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die winsock fix gedraaid maar nog steeds geen connectie met google... Iemand nog een suggestie? Ik blijf het een bizar probleem vinden

Verwijderd

Topicstarter
Het had dus te maken met het unregistred geraken van de URLMON.DLL. Nadat deze weer geregistreerd is regsvr32 /s urlmon.dll waren alle problemen verdwenen. Vraag blijft hoe deze ongeregistreerd kunnen raken.
Pagina: 1