Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraagje over Mp3 spelers

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik ben van plan een Mp3 speler te gaan aanschaffen, maar ik weet nog niet zeker welke.. Op internet staan een aantal leuke maar via internet kan ik niet weten of het daadwerkelijk goed is. De nieuwe Sweex vogue lijkt me wel wat
--> http://www.sweex.com/product.asp?pid=337 <-- mijn vraag is of iemand deze speler al heeft en wat zijn of haar mening hierover is zodat ik een beetje meer van de prestaties weet.

Bij voorbaat dank Chryonic. _/-\o_

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:41
lol, ga je voor het 4e slotje op rij? O-)

als ik jou was zou ik een duidelijkere topictitel nemen en je vraag wat meer specificeren, zoals wat vind je belangrijk aan een mp3 speler (batterijduur, compactheid, geluidskwaliteit, enz) en dergelijke

verder succes met je quest ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik schreef -> mijn vraag is of iemand deze speler al heeft en wat zijn of haar mening hierover is zodat ik een beetje meer van de prestaties weet. <-

wat is er nou weer mis mee... k vind et wel gezeur hier hoor shit joh..

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 21:54

makje

Professioneel prutser

Hier staan verschillende reviews van mp3 spelers op Tweakers.net

De Sweex staat er niet tusssen, maar misschien heb je er toch wat aan. Weet je i.i.g. wat de concurrentie van de sweex allemaal kan.

9800x3d

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 13:32:
wat is er nou weer mis mee... k vind et wel gezeur hier hoor shit joh..
dat komt omdat we graag nette topics over mp3 spelers willen. [rml][ MP3 Speler] Sweex[/rml] staat een mooi voorbeeld O-)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja. oke oke... Straf me waar weer gooi maar dicht.. pff.......... moeilijk hoor allemaal..

Verwijderd

regels zijn regels en daar hoor je je aan te houden, er wordt alleen maar van je gevraagd dat je eerst zelf zoekt via de search of google.
Dan pas een topic opent als je dan nog radeloos bent.

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

Je had idd eerst even moeten zoeken, dan had je dat andere topic al gevonden, en je vragen kunnen vinden of stellen. En als je dat niet aanstaat -->zoek je een ander forum<--

[ Voor 6% gewijzigd door Aseslno op 23-02-2004 13:40 ]

En zo is het!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx Makje jammer dat die sweex erniet bij staat maar daar heb ik ook wel wat aan.. mocht die sweex nix zijn kan ik daar nog altijd de beste uitkiezen ;)

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:31
Ik vind het een rotding omdat: hij geen usb 2.0 heeft, hij maar 256 MB geheugen heeft, hij geen cd's af kan spelen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Als je nu vertelt wat je zoekt kunnen mensen misschien antwoorden geven waar je WEL wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eigenliijk meningen over de sweex dus bedankt voor de jouwe :P ... maar hehe nogal logisch dat je geen cd's er mee kan afspelen he in zon klein ding ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer mensen die deze mp3 speler hebben en daarover hun mening willen vertellen?

• CeeDeeS
  • Laatst online: 11:41
vast wel

alleen blijft de kans dat die net op dit moment op GoT naar jou topic zitten te kijken (zeker met deze topictitel 8)7) klein, dus geef nou es de tijd en wacht gewoon 's een dag/paar
dagen...
sjonge jonge

Verwijderd

Topicstarter
Wie zij dat ik het persee nu wou?

Verwijderd

Ik heb de Sweex MP3 Speler bij de Block gezien.
Eerlijk gezegt vind ik em oerlelijk en het display ook 3x nix.
Maar goed ik heb geen geluidskwaliteit of wat dan ook getest.
Heb em alleen aan zien gaan ;)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 21:39

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verander de topictitel in "Ervaringen Sweex 256mb mp3 speler" en je zult meer reacties krijgen. En heb geduld, en blijf beleefd. Plaats wat meer info over jouw specifieke wensen.

Veel succes

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal het doen.. alleen weet ik niet hoe ik de naam verander van de Topic..
En the Demon.. :P ik vind hem juist wel flex eruit zien..als het geluid goed is dan is ie van mij ;)

• Remy
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Deze kan wel dicht idd, zie [rml][ MP3 Speler] Sweex[/rml] dus.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.