Toon posts:

Plextor 8x20 of TEAC 58s??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik ga binnenkort een brander kopen, en nu zit ik tussen de Plextor 8x20 scsi en TEAC 58s (8x24) scsi te twijfelen.
Ik wil met deze brander als eerst de gehele twilight serie branden en andere beveiligde cd series, dus de brander moet goed beveiligingen op een cd omzeilen, of mee branden. (Ik heb gehoord dat de TEAC ook 0-en en 1-tjes kan branden die op een cd staan)
De brander moet ook audio cd's kunnen branden, dmv on fly kopieren.
En als laatste welke brander is minder kieskeurig/ beter als het gaat om het branden van verschillende merken cdr's? (arita's enz.)

Is het trouwens handig als ik een Plextor 8x20 zou kopen om er dan gelijk een Plextor 40x cd rom speler bij te kopen, en als ik voor de TEAC 58s ga een TEAC 532s cdrom speler. (merk bij merk)

Vertel aub jullie ervaringen en heeft iemand ervaring met garantie van beide top
fabrikanten.

Bedankt,
Alex

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand mij adviseren over wat handig is om te kopen en welke aan de eisen van hierboven positief naar voren komt.
Bedankt,

Alex

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

dat 0-en en 1-tjes kopieren dat kan je wel zoeken op de clonecd site. (dat programma zul je wel bedoelen) http://www.elaborate-bytes.com /

het on-the-fly kopieren heeft weinig met de writer te maken. Hangt vooral van de snelheid af, en zijn bij beide branders gelijkt. Belangerijk is hier een goeie cd-rom speler. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar de plex40 kan het vast wel.
Het maakt trouwens ook niet uit of je een teac reader bij een teac writer doet of alles van plextor.

Ik weet het niet uit ervaring, maar het is algemeen bekend dat plextor goeie garantievoorwaarden heeft (van teac weet ik het eigenlijk niet).
Volgens mij kan je het beste kijken of ie raw-writing aan kan (zo heet dat waar je het over had). Kan de plextor het en de teac ook, dan zou ik persoonlijk voor de plextor gaan (behalve als er veel verschil is in prijs...dan toch de teac).
Als de plex het niet kan en de teac wel dan lijkt me de keus makkelijk :)

volgens mij moet je ook op je reader letten of ie raw-reading kan of niet. Daarvoor verwijs ik je ook naar de cloncd site