Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja daar heb ik dus niets aan, aan deze opmerkingen. Geef 's een naam van een speler dan? Ik heb ze allemaal aangeklikt en ze zijn zelden uitbreidbaar en ALS ze uitbreidbaar zijn is het SD of MMC. GEEN CompactFlash.
Ook een reactie als "ja" kun je natuurlijk in je hol stoppen, sorry hoor.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat zegt google op jou vraag?
Was goed bedoeld hoor. Maar als je meteen zo reageert zul je niet veel hulp krijgen denk ik.
Was goed bedoeld hoor. Maar als je meteen zo reageert zul je niet veel hulp krijgen denk ik.
[ Voor 63% gewijzigd door olof op 23-02-2004 13:05 ]
jij komt aan zegt "zijn er.." zonder enig blijk van zoekwerk. dan kan je niet meer verwachten dan zoiets als wat ik zei. ik heb al een lijst mp3 spelers die ondersteund worden met compactflash gevondenspaceboy schreef op 23 februari 2004 @ 13:04:
[...]
en dus als jij aankomt met de vraag zijn er mp3 spelers die dat ondersteunen en die zijn er is het enige logische antwoord ja
enigsinds een beetje zoekwerk zal echt geen kwaad kunnen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Het spijt mij zeer, maar je kunt dit heel gemakkelijk via Google en sites van fabrikanten vinden. Heb je zelf uberhaupt wel geprobeerd om iets te vinden, want daar lijkt het met dit soort reacties niet op. Je komt nu zo over: "Ik ga niet zoeken, dat doen de mensen op GoT maar voor mij, die weten het beter te vinden!".spaceboy schreef op 23 februari 2004 @ 13:04:
[...]
Ja daar heb ik dus niets aan, aan deze opmerkingen. Geef 's een naam van een speler dan? Ik heb ze allemaal aangeklikt en ze zijn zelden uitbreidbaar en ALS ze uitbreidbaar zijn is het SD of MMC. GEEN CompactFlash.
Thanks! Hier hebben we wat aan.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 13:06:
Er zijn er sowiezo 2 die ook in de pricewatch staan.
-Diva mp3 player
-Nex IIe
(Uiteraard heb ik wel gezocht, met name op GoT... daar krijg je topics van 2 jaar oud, dus useless. Op Google gezocht maar dan krijg je overzichten met CF-readers en MP3-HDD-spelers en dan ook nog 's modellen die je hier nergens kunt kopen, en als je geen zin hebt om constructief te reageren: mij heb je er niet mee als je dan gewoon lekker niet op "post reply" klikt. In elk geval bedankt Checker!)
[ Voor 3% gewijzigd door spaceboy op 23-02-2004 13:12 ]
Pagina: 1