ik heb de andere topic hierover al gelezen (Enter Toets reageert niet meer?) , ik heb hetzelfde probleem, aan het begin doet ie het wel en later niet meer, ik heb de AVG virus scanner geupdate en door het hele systeem gehaald. geen resultaat. weet iemand hoe je het anders kan aanpakken want dit is serieus irritant. alvast bedankt.
Nieuwe enter-toets kopen? 
Iets meer informatie is wel zinvol:
• Werkt de enter-toets in dos?
• Werkt die andere enter-toets?
• Werkt de enter-toets in bepaalde applicaties niet of werkt hij nergens meer?
• Werkt control-enter of shift-enter?
• Heb je al op spyware gecontroleerd?
• Ander toetsenbord geprobeerd?
Over welk besturingssysteem hebben we het uberhaubt?
Iets meer informatie is wel zinvol:
• Werkt de enter-toets in dos?
• Werkt die andere enter-toets?
• Werkt de enter-toets in bepaalde applicaties niet of werkt hij nergens meer?
• Werkt control-enter of shift-enter?
• Heb je al op spyware gecontroleerd?
• Ander toetsenbord geprobeerd?
Over welk besturingssysteem hebben we het uberhaubt?
[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 23-02-2004 12:50 ]
Verwijderd
Check gewoon eens in dos..
is daar precies hetzelfde aan de hand, dan ligt het aan je hardware..
zo niet, dan moet je kijken naar een softwareoplossing .
is daar precies hetzelfde aan de hand, dan ligt het aan je hardware..
zo niet, dan moet je kijken naar een softwareoplossing .
allebei de enters werken niet, ik heb deze comp pas gebouwd en ik heb geen idee hoe ik in DOs moet komen lol, OS is XP home edition, de enters werken nergens meer, ik zal even in de bios checken.
update: kijk nu doet die enter t weer ffe wel, is altijd aan t begin, maar in bios deed ie t. en wat is spyware. oh sorry man maar ik moet nu gaan we gaan op vakantie, ik check die antwoorden als ik terug kom of mybe wanneer ik daar ben. Ik denk echt dat t een trojan is maar raar dat die virusscan m niet vindt, ik moet gaan mzl.
update: kijk nu doet die enter t weer ffe wel, is altijd aan t begin, maar in bios deed ie t. en wat is spyware. oh sorry man maar ik moet nu gaan we gaan op vakantie, ik check die antwoorden als ik terug kom of mybe wanneer ik daar ben. Ik denk echt dat t een trojan is maar raar dat die virusscan m niet vindt, ik moet gaan mzl.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 13:25 ]
Ga naar Bootdisk.com en download daar de Windows 98 SE diskette. Vervolgens als je 'm geinstalleerd hebt boot je gewoon vanaf die diskette en probeer je het uitVerwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 13:20:
allebei de enters werken niet, ik heb deze comp pas gebouwd en ik heb geen idee hoe ik in DOs moet komen lol, OS is XP home edition, de enters werken nergens meer, ik zal even in de bios checken.
Je zou ook Start » Uitvoeren » cmd kunnen proberen, maar dan zit je nog steeds onder Windows en werkt het misschien nog niet.
The devil is in the details.
Of probeer het toetsenbord op een andere computer. Toch wel iets wat je minimaal geprobeerd moet hebben voordat je hier een zinninge reactie kan verwachten.
Ik heb hetzelfde probleem. Ook als je in windows dat on-screen toetsenbord opent en daar op enter ramt, doet ie het niet. Het ligt dus niet aan het toetsenbord. Het is heel wazig, maar ben nog geen oplossing tegengekomen. Na een tijdje werkt de enter-toets trouwens wel weer. Gr. Butch
PSN: ButsMG
Ik heb hetzelfde probleem, na een half uur werkt het inderdaad weer gewoon maar het blijft zeer vervelend. Ook in dos werkt de enter niet, virusscan gedaan, geen resultaten. wanneer ik in win2000 ctrl-alt-delete doe en dan computer vergrendelen dan kan ik wel weer gewoon enter doen, maar wanneer ik weer opnieuw inlog in windows werkt het weer niet. Heeft ieman nog suggesties om dit probleem op te lossen? excuses voor de slechte opmaak, ik kan geen enters gebruiken
Mmm, steek efkes de USB aansluiting van het toetsenbord ( als je die gebruikt ) in een ander poortje... had zelf ook namelijk eens zo iets... toen waren de IRQ's door elkaar geraakt ofzo... helft van de toetsen deed raar!Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 12:47:
ik heb de andere topic hierover al gelezen (Enter Toets reageert niet meer?) , ik heb hetzelfde probleem, aan het begin doet ie het wel en later niet meer, ik heb de AVG virus scanner geupdate en door het hele systeem gehaald. geen resultaat. weet iemand hoe je het anders kan aanpakken want dit is serieus irritant. alvast bedankt.
There is no place like ::1
Tis geen usb toetsenbord,...
Ik ben effe zo slim geweest om drivers te downloaden bij logitech,...
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Tot nu toe geen problemen
Ik ben effe zo slim geweest om drivers te downloaden bij logitech,...
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Tot nu toe geen problemen
Ik heb ook dit probleem. Bijna nergens wordt meer op de enter-toets gereageerd, en dit gebeurd ineens.Dr0pSHoT schreef op vrijdag 19 maart 2004 @ 12:14:
Ik heb hetzelfde probleem, na een half uur werkt het inderdaad weer gewoon maar het blijft zeer vervelend. Ook in dos werkt de enter niet, virusscan gedaan, geen resultaten. wanneer ik in win2000 ctrl-alt-delete doe en dan computer vergrendelen dan kan ik wel weer gewoon enter doen, maar wanneer ik weer opnieuw inlog in windows werkt het weer niet. Heeft ieman nog suggesties om dit probleem op te lossen? excuses voor de slechte opmaak, ik kan geen enters gebruiken
(ik kan nu enterren door ik een losse enter onder ctrl-v heb). In dit topic stond nog geen antwoord, en aan een database met topics zonder antwoord heeft got ook niet zo veel (die kunnen beter weg).
Iemand een idee? Hier werkt het soms wel, soms niet. Ik heb het probleem alleen in windows. (op dit moment doet hij het ineens weer wel
Pagina: 1