Moderator FAQ

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het geen idee om een keer een FAQ te schrijven voor dit forum? Andere fora maken ook zoiets en een duidelijke FAQ is iets waar iedereen wat aan heeft.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Zeker als steeds meer mensen de weg naar dit Forum weten te vinden, die de 'ongeschreven regels' van dit forum niet kennen; Maar ja zet ze eens op papier ;)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:17

GaMeOvEr

Is een hork.

Op papier heb je er niet zoveel aan... :P

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dan zal ik de FAQ even schrijven:

1. Lees de t.net mod faq
2. Zie je op t.net moderaties die naar jouw inzicht verkeerd zijn dan kun je dat in dit forum melden
3. geef in een melding een linkje naar de post(s) die verkeerd gemod zijn. Je kunt zo'n linkje krijgen door op de score van de post(s) te klikken.

Klaar! :) (ruwe versie)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ehm, er moeten natuurlijk ook dingen in als

Q: Ik kan niet inloggen
A: Ga naar Lieve Adjes

misschien is het toch iets meer werk dan ik daarnet dacht :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net eens voor het eerst op het audio&video forum gekeken omdat ik wist dat ze daar een faq hebben. Dat is wel lachen, het is gewoon een topic met datum 1-1-2002 zodat het bovenaan blijft staan :D

• Delerium
  • Niet online
An sich zou zo'n FAQ best handig zijn als leidraad van hoe en wat. Wat is een troll etc. En waarom is mijn post niet goed. Of om verkeerde fora-postingen goed te kunnen delegeren.
Maar voor zo'n FAQ moet een Adje blijkbaar meewerken, en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

• Jaymz
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Wat ik ook denk dat practisch is, is een soort van "hoe gedraag ik me hier" Als ik af en toe (eh meestal eigenlijk) posts in LA zie, blijven mensen doorzeiken (niet Neg. bedoeld)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Wat is een troll
Staat in de t.net modfaq
waarom is mijn post niet goed
Dat kan toch niet in een faq :? Daar moet je juist een topic over beginnen.

(Dit even terzijde, dit waren maar voorbeeldjes van jou, het gaat natuurlijk om de hoofdlijn)
Pagina: 1