heb laast de adobe cs pack geinstalleerd, en alles werkte incl photoshop, echter ik krijg nu een melding bij opstarten photoshop dat mijn serial niet meer geldig is, en ik kan deze niet aanpassen. (in de nfo help file staat ook dat dat kan gebeuren). Echter nu wil ik deze photoshop install verwijderen om zodoende een nieuwe te installen, maar ik kan alleen de gehele cs pack uninstallen via de "add/remove programms" functie in windows, daar adobe zelf geen uninstall levert.
Probleem is dat de nieuwe install niet over de oude heen wil schrijven daar hij me blijft melden eerst de oude te verwiijderen. De folder met PSD weggooien werkt ook niet en om nu mijn gehele cs pack de uninstallen met al mijn plugins is niet echt een optie. Jullie enig idee hoe te te omzeilen, zodat ik gewoon mijn nieuwe psd kan installen
Probleem is dat de nieuwe install niet over de oude heen wil schrijven daar hij me blijft melden eerst de oude te verwiijderen. De folder met PSD weggooien werkt ook niet en om nu mijn gehele cs pack de uninstallen met al mijn plugins is niet echt een optie. Jullie enig idee hoe te te omzeilen, zodat ik gewoon mijn nieuwe psd kan installen