Hey, Ik heb een probleem met mijn router + switch. Als ik alleen mijn router aan zet dan heb ik op alle 4 de computers gewoon internet van @home. Maar als ik mijn switch er tussen zet en op die switch 2 computers aansluit word het internet op die 2 computers zo traag ongeveer 4 tot 12 k per sec. Op de andere computers die rechtstreeks op de router staan heb ik geen problemen. Als ik met een computer die achter de router ligt inlog op een van de computers achter de switch kan ik gewoon met 100mbit downloaden en uploaden van en naar die computer achter de switch. Ik heb al van alles geprobeerd zoals de router resetten enz niets helpt alle 2 de apparaten lijken zonder elkaar gewoon goed te werken.
De switch is een Cnet CNSH-800 switching hup zonder uplink poort of dergelijke. De router is een Sitecom maar daar kan ik niets over vinden a type ofzo. Kan iemand me helpen?
De switch is een Cnet CNSH-800 switching hup zonder uplink poort of dergelijke. De router is een Sitecom maar daar kan ik niets over vinden a type ofzo. Kan iemand me helpen?