Toon posts:

Exchange 5.5 mailbox als admin openen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou als je van de titel al niet wijzer wordt. Ik weet eigenlijk niet al teveel van exchange , omdat ik er ook weinig mee doe. Maar aangezien we hier af en toe wel in de mailboxen van andere mensen moeten kunnen (op eigen aanvraag als ze op vakantie ed zijn) zou het handig zijn om erin te kunne komen.

Nou schijnt het makkelijk te zijn om gewoon met administrator op exchange 5.5 erin te kunnen komen. Nou ik heb domain admins rechten op alles gezet wat ik maaar kan maar gbeurt niks. Weet iemand waar ik hier een stuk over kan lezen ? heb al meerdere sites geprobeert en de search hier , maar tevergeefs
Alvast bedankt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt jezelf al rechten gegeven om die mailbox te kunnen openen? Dan zou je in principe via je mailclient, die mailbox extra kunnen openen.

Outlook :: FILE | OPEN | Other User Folder...

Ik heb overigens weleens meegemaakt (vanuit MAPI koppeling), dat je daarnaast ook nog op de Clientzijde (op mapniveau) ook die rechten moet weggeven.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Hmms juist dit laatste wil ik dus niet , mag ik voor 200 mensen aan hun eigen kant in gaan stellen dat domain admins in hun mailboxen kunnen eventueel , dat duurt mij te lang en vind ik overbodig , vooral als het al in exchange 5.5 standaard in zou zitten

Verwijderd

Topicstarter
hmms never mind , wete niet wat het is met die "refresh" tijd van die agterlijke server , maar hij is het uiteindelijk toch gaan doen