Beetje inactief... maar toch best aanwezig :)
Hier is natuurlijk geen standaard tutorial voor.
Beste oplossing is om ze een voor een te installeren met bestaande tutorials.
Beste oplossing is om ze een voor een te installeren met bestaande tutorials.
Zo te zien ben je nieuw in dit gebied dus zou ik zowiezo es beginnen met het installeren van alle stable versies van die software (MySQL 4 en PHP 4.2 bijvoorbeeld) en eerst eens te kijken hoe dat gaat!
Tesla Model Y RWD (2024)
Wat klopte er dan niet 
Als je nou eerst gaat zoeken naar een Apache install (staat ook wel op hun site)
Dan install je MySQL, daarna de rest. Op hun sites staat duidelijke info gegeven met betrekking tot installeren hoor
Pas als het niet lukt, kan je hier terecht met je foutmeldingen en dergelijke
Als je nou eerst gaat zoeken naar een Apache install (staat ook wel op hun site)
Dan install je MySQL, daarna de rest. Op hun sites staat duidelijke info gegeven met betrekking tot installeren hoor
Pas als het niet lukt, kan je hier terecht met je foutmeldingen en dergelijke
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Gewoon de documenten die bij die programma's geleverd worden gebruiken, daarmee kan je alles maken zoals jij dat wilt.
Verwijderd
Als je daar allemaal tutorials voor nodig hebt lijkt het me verstandiger als je gewoon een recente linux distro neemt, die hebben veel van deze onderdelen standaard. (Misschien niet die versies, maar dat is slechts een klein detail)
Verder hebben voor zover ik dat zo zie al deze onderdelen een prima website met documentatie, daar staat precies in hoe je het moet installeren.
EDIT:
Er komt waarschijnlijk nog wel meer bij kijken dan dit, als je bijvoorbeeld veel php gebruikt zul je daar ook wel plugins/externe functies voor willen hebben. (GD2 bijvoorbeeld) Hier moet je ook rekening mee houden bij de installatie.
Het opzetten van al deze services is niet zo makkelijk en neemt zeker als het voor het eerst doet dagen, zo niet weken op, voordat het een beetje goed draait. (Zeker als je geen standaard linux distro neemt die al veel van deze software standaard hebben)
Verder hebben voor zover ik dat zo zie al deze onderdelen een prima website met documentatie, daar staat precies in hoe je het moet installeren.
EDIT:
Er komt waarschijnlijk nog wel meer bij kijken dan dit, als je bijvoorbeeld veel php gebruikt zul je daar ook wel plugins/externe functies voor willen hebben. (GD2 bijvoorbeeld) Hier moet je ook rekening mee houden bij de installatie.
Het opzetten van al deze services is niet zo makkelijk en neemt zeker als het voor het eerst doet dagen, zo niet weken op, voordat het een beetje goed draait. (Zeker als je geen standaard linux distro neemt die al veel van deze software standaard hebben)
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 11:48 ]
En voor Windows zou ik eens kijken op de site van NuSphere. Krijg je standaard download pakket. Alleen ff registreren. Heb je Apache met PHP en MySQL en phpMyAdmin zit er ook in. Kun je gewoon nieuwe versie van PHP downloaden en eroverheen zetten. Zelfde voor de rest.
http://www.linux-scripts.nl staat een tutorial
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Sorry, maar dit heeft niets met PNS te maken.
Misschien dat er niet een speciale klik'n mik tutorial is die exact de versies die jij wilt in die volgorde, maar er is echt voldoende info over al deze apps te vinden.
Lees ook deze FAQ eens.
Misschien dat er niet een speciale klik'n mik tutorial is die exact de versies die jij wilt in die volgorde, maar er is echt voldoende info over al deze apps te vinden.
Lees ook deze FAQ eens.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()