Toon posts:

offcie xp UK --> NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik op moment engelse XP-Professional versie, kan en zo ja hoe zet ik deze om
naar een Nederlandse versie zonder dat dhr. gates overmatig ga sponseren?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Helaas lukt dat niet. Je kunt mbv de Office Proofing Tools wel nederlandse spelling etc krijgen maar de interface zal dan ook nog in het engels zijn. De proofing tools zijn daarbij ook niet gratis. De enige optie die je hebt is het opnieuw aanschaffen van Office maar dan in het nederlands of proberen de engelse versie terug te brengen naar de winkel waar je hem vandaan hebt. De licentie voor de engelse versie is dus niet met een nederlandse versie te gebruiken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

volgens mij kan dat alleen met een special language pack en daar sponsor je Meneer Gates alsnog mee.

edit:

excuus...ik dacht dat we het over het OS zelf hadden i.p.v Office

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 11:19 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je van Office XP de multilanguage versie hebt, dan kan je er gewoon een Nederlandse Languagepack overheen gooien, anders moet ik je net als Bor_de_Wollef teleurstellen...

MM96, van Office (al dan niet XP) zijn ook Nederlandse Languagepacks beschikbaar hoor :) Dus je zat, bij toeval goed ;)

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 23-02-2004 11:22 ]

Verwijderd

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. Heb momenteel Office 2000 UK met multilanguage pack en wil nu upgraden naar Office XP UK.

Wat ik me nu afvraag is: werkt de multilanguage pack van Office 2000 ook onder Office XP of moet ik dan weer een nieuwe ml-pack aanschaffen?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het je de multilanguage versie of de proofing tools? De oude proofing tools werken niet met 2003.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1