[WinXP]Temp Internet files directory te groot?

Pagina: 1
Acties:

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit hier met het volgende probleem, internet explorer is tergend langzaam, als hij een pagina laad trekt hij 100% cpu. de oorzaak heb ik snel gevonden: de maximale grootte van de map temporary internet files stond op 0MB. ff simpel balkje verslepen denk je? niet dus. als ik aan het balkje sleep dan blijft de teller mooi op 0MB staan.

als ik het vakje zelf handmatig invul en op OK klik, dan zegt hij dat ik een waarde tussen 0 en 1 moet kiezen.

probeer ik de map te verplaatsen naar een andere map/schijf, dan zegt hij dat dat de map te groot is voor de doelschijf, en dat ik bestanden moet verwijderen, maar de map is maar 0mb en er is nog ruim 37 gig vrij op de schijf.

ik heb al adaware en virusscanner gedraait en die vond niks speciaals, ook het opnieuw installeren van IE6 mocht niet baten. in het register zoeken naar 0 en dan handmatig aanpassen is niet te doen, er zijn zoveel 0-en.

ik hoop dat een van jullie nog ideeën heeft. alvast bedankt!

edit: na meer zoeken ben ik hierop gestuit: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;195163

dit is hetzelfde probleem, alleen voor win95, ik ga het iig ff proberen, alleen dos modus lukt niet omdat het bestandssysteem ntfs is.

edit2: dit laatste heb ik net even geprobeert, maar werkte niet.

edit3: ik heb het al gevonden, in de cookies directory stonden enkele bestanden genaamd "$site/" ipv "cookie:$gebruikersnaam@$site" deze bestandjes heb ik verwijderd (raar trouwens dat ze de vorige keer niet meegepakt zijn) en nu doet hij het weer.

laat het topic dus maar naar beneden zakken :)

[ Voor 28% gewijzigd door Magic op 23-02-2004 10:29 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz