Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar een Asus A78X-X moederbord in mn PC zitten, met daarop een AMD xp 2200+, en 512 mb 333mhz geheugen (1 bank).
De laatste tijd heb ik problemen met dat de pc de ene keer wel, en de andere keer niet opstart. Meestal als ik m een poos niet heb gebruikt, en ik zet m aan, doet ie helemaal niets (pc gaat aan, maar er gaat geen hardeschijf lampje branden, beeldscherm gaat niet aan, geen piepje
), als je dan op de Reset knop drukt, boot ie wel gewoon. Zo ook vanmorgen, dus ik druk op de Reset knop, en meteen zit ik in de bios. ik kreeg daar een melding "Your system hung because of a invalid CPU setting" met nog een boel gezeur dat ik dat terug moest zetten. Tis dikke onzin, ik heb niets overgeklokt oid. Wel heb ik t idee dat mn voeding (een Target ,merk waar ik absoluut geen fan van ben, aangezien ik alles wat ik van target had na een half jaar heb moeten vervangen) niet echt helemaal meer goed is. de ventilator maakt een soms een enorme rotherrie.
Wat zou het kunnen zijn?
De laatste tijd heb ik problemen met dat de pc de ene keer wel, en de andere keer niet opstart. Meestal als ik m een poos niet heb gebruikt, en ik zet m aan, doet ie helemaal niets (pc gaat aan, maar er gaat geen hardeschijf lampje branden, beeldscherm gaat niet aan, geen piepje
Wat zou het kunnen zijn?