Exchange 2K naar Exchange 2K3

Pagina: 1
Acties:

• Dirkse1984
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met het opwaarderen van Exchange 2000 server naar de 2003 server?

Op de Microsoft site staat wel hoe je je een server op een andere server op moet zetten onder de zelfde naam, maar het echt upgraden van een server is mij niet goed duidelijk. Op de CD-Rom staat ook wel uitgelegd hoe het moet, maar zit nu eerst nog met het gezeur dat SP3 er nog op moet, en dit wou ook nog niet.\

Dit moet ik ff weten voor een klant, waarbij ik binnenkort een server ga upgraden naar 2003, maar moet ik eerst echt zeker weten of dit zonder problemen kan, en het moet echt dan in 1x goed gaan!

Alvast bedankt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voer je zo'n 'risico-volle' migratie niet eerst uit in een testomgeving :?

Wij hebben bij ons Exchange succesvol gemigreerd, maar dat is nog steeds geen garantie voor jou.

[ Voor 47% gewijzigd door BtM909 op 23-02-2004 09:41 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Dirkse1984 schreef op 23 februari 2004 @ 09:37:
Op de Microsoft site staat wel hoe je je een server op een andere server op moet zetten onder de zelfde naam, maar het echt upgraden van een server is mij niet goed duidelijk. Op de CD-Rom staat ook wel uitgelegd hoe het moet, maar zit nu eerst nog met het gezeur dat SP3 er nog op moet, en dit wou ook nog niet.\
http://support.microsoft....d=822942&product=exch2003

staat hier toch gewoon een artikel erover ?

welk artikel bedoel jij ?

[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 23-02-2004 09:48 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Dirkse1984
  • Niet online
Ja sorry, dat artikel heb ik ook net gelezen.
En ik voer het zeker eerst uit op een test computer, is die migratie bij jou verder goed verlopen met de artikelen dit Windows ons aanbied?

En als je nog problemen bent tegen gekomen, wat waren ze dan?
Misschien dat ik er dan nog wat aan heb, ik ga deze week de test proberen op de testserver.

Alvast weer bedankt

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:46
Over hoeveel gebruikers gaat het?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Dirkse1984
  • Niet online
Denk een stuk of 50. Weet het niet zeker.
Mag ik vragen waarom je dit vraagt?
Bedoel je dit met betrekking tot een back-up maken?
Ja dat is inderdaad ook nog de vraag.
Je hebt vast eerst een back-up gemaakt van Exchange.
En op de microsoft website staat natuurlijk dat je dit moet doen met MS back-up.
Is dit verstandig of heb jij dit anders gedaan?

• Dirkse1984
  • Niet online
Ik bedoel, heb jij een ander programma gebruikt, en zoja mag ik dan weten welk programma en of je hier tevreden over was?
Pagina: 1