Hoe kan dat? Weinig Cache? Of iets anders?
En wat is een goed Duron mobo (dus goede prijs/kwaliteit verhouding?)
Bedankt, grtz, MoJo.
En wat is een goed Duron mobo (dus goede prijs/kwaliteit verhouding?)
Bedankt, grtz, MoJo.
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
Verwijderd
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Geen inspiratie
WEBN & chill (@IBKR)
gna, ik ben dus die vriendOp donderdag 14 december 2000 13:54 schreef martijn12345 het volgende:
met dezelfde kloksnelheid is een duron slechts een fractie langzamer dan een dondervogel. Een vriend van me heeft zijn duron op 1030 en die is al sneller dan een dondervogel op 1000. Sla als je zelfs met die luttele 30 mhz al sneller bent kun je dus wel stellen dat het even snel is.
Cache 2 schijnt dus weinig gebruikt te worden
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Verwijderd
Logisch dat ie sneller is dan een TBIRD 1ghz, je OC-ed ook je bus, en Sandra is zo'n kut programma.Op donderdag 14 december 2000 14:23 schreef Hooi het volgende:
Weinig cache ?? 192K cache is weinig![]()
En het loopt ook nog op de core snelheid !!!
En een Duron op 1010 is al effe sneller als een Tbird op 1000. Er zit maar 10 Mhz verschil in........
Niet de meerkosten waard dacht ik.
Met dat gekke Sandra kind loop ik op 9x111 al net zo snel als een Tbird op 10x100
Gnah... ze zal wel weer liegen zoals gewoonlijk...
Verwijderd
Verwijderd
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
:?juist...Op donderdag 14 december 2000 16:27 schreef Lord_NikoN het volgende:
Wat een klets zeg
Je moet ook niet met sisoft sandra kijken die test alleen de snelheid van je processor maar niet bij echte berekeningen, laat distributed of setiathome maar eens een tijdje draaien, ik zit aan de 3.5 uur bij setiathome, dat trek je niet met een duron.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ik graas minstens even hard, eff vergeleken:Op donderdag 14 december 2000 18:23 schreef ConZ het volgende:
Tbird graast harder blokjes dan een Duron denk dat dat bedoelt wordt, alleen dan voor seti, dan scanned ie meer aliens ofzo.
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
ik bedoelde de tijd dat hij erover doet voordat hij een pakketje klaar heeft.Op donderdag 14 december 2000 18:06 schreef DeadKennedy het volgende:
[..]
:?juist...
mijn duron kan volgens mij net zo goed 3,5 uur aan seti zitten hoor?
naja zal wel weer aan mij liggen... ik volg het niet
Het is maar net hoe groot je packet size isOp donderdag 14 december 2000 18:39 schreef Lord_NikoN het volgende:
[..]
ik bedoelde de tijd dat hij erover doet voordat hij een pakketje klaar heeft.
Wel vaag want puur technisch moet een T-bird gewoon meer power hebben. Misschien is de blokjes methode toch niet helemaal eerlijk.Op donderdag 14 december 2000 18:38 schreef DeadKennedy het volgende:
[..]
ik graas minstens even hard, eff vergeleken:
TBIRD op 981 (9x109) graast 3.400.000 keys
mijn DURON op 998 (9,5x105) graast 3.550.000 keys....
tbird dus 3466 keys per mhz, duron 3557 keys per mhz... hmmm
Ja slimmerik, die Classic heeft ook geen cache op core snelheid.. (en die Duron wel, a-la Thunderbird).. Maar goed, lekker nuttige bezigheid dat RC5, not (doe der wel aan mee maar toch, om daar nou je CPU op te kiezen, nevernooitniet)Op donderdag 14 december 2000 14:13 schreef Mastermind het volgende:
Ik ken iemand met een Duron 600@1GHz en die CPU performance is beter dan mijn Athlon Classic 800@1Ghz...
Laat maar.. .