[Deer Hunter 2004] word dat hier gespeeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 21:39

MadMan

What the....

Topicstarter
Zoals de topictitel al zegt, ik vraag mij af of er hier nog meer mensen zijn die het spel Deer Hunter 2004 spelen, en wat hun meningen hierover zijn. Ik heb hier een demo van gedownload op de site een aantal weken geleden, en ben toen verslaafd geraakt aan dit spel. Ik heb nu ook de volledige versie gekocht, en die is toch een stuk beter als de demo...
Het spel wordt als volgt gespeeld:
je begint als je de eerste keer het spel start met een scherm waarin je je jager kunt kiezen en hem punten kunt geven voor zijn skills zoals calling, stealth, tracking enz. enz. Het is belangrijk dat je deze punten goed verdeeld want anders vang je dus echt helemaal niks in het begin.
Als je de punten hebt verdeeld kun je kiezen welke wapens je wilt gebruiken, welke vizieren je op die wapens wilt hebben, welke lokmiddelen je wilt gebruiken, hoe je je wilt transporteren enzovoorts. Er zijn veel aparte mogelijkheden en als je die allemaal wilt proberen zou ik zeggen download de demo! Tot slot kun je dan het gebied kiezen waar je wilt jagen.
Als je dan daadwerkelijk gaat jagen kom je in een schitterend nagebootse wereld terecht, echt zeer mooi grafisch. In het begin weet je niet wat je precies moet en loop je maar wat rond, en waarschijnlijk rennen de meeste dieren al weg voordat je ze ziet. Het is belangrijk om niet te veel te rennen, veel door je verrekijker te kijken en vooral ook naar de grond te kijken om eventuele sporen te zien!
Als je dan voor de eerste keer een hert of iets dergelijks door je kijken ziet, moet je niet meteen in paniek raken maar meteen op de grond gaan liggen. Als je nu rustig wacht kun je het hert een tijdje observeren en op een gegeven moment gaat het liggen. Als het eenmaal ligt kun je zeer makkelijk een one-hit kill maken. Je kunt natuurlijk ook zodra je het hert ziet erop schieten, maar meestal raak je hem dan niet goed en rent hij weg.... Voor ieder hert krijg je punten, en die kun je dan weer gebruiken om de skills van je jager wat op te krikken in het hoofdmenu van het spel.
Voor de rest valt er niet veel te zeggen behalve probeer het eens, ook als je normaal spellen als unreal o.i.d speelt. Als je de eerste keer een hert schiet geeft het je echt een gevoel van voldoening, omdat je meestal wel ff bezig bent met het opsporen en besluipen ervan. Geef de moed niet te snel op!!

De system requirements:
Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III 600 MHz or equivalent
Memory: 128 MB RAM
Hard Disk Space: 500 MB Free
CD-ROM Drive: 8X Speed
Video: 32 MB Windows® 98/Me/2000/XP-compatible SVGA video card*
Sound: 16-bit Windows® 98/Me/2000/XP-compatible sound card*
DirectX®: DirectX® version 9.0 (included) or higher
Modem: 56k baud (for modem/Internet play)(DSL or Cable modem recommended)

Nog wat screenshots:
In het veld....
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/dh20041.jpg
op de oefenbaan....
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/DH20042.jpg
bij een bruggetje.....
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/DH20043.jpg

Tot slot wilde ik nog even vermelden dat er in de volledige versie ook een wildlife-mode zit, waarmee je de dieren kunt volgen van kortbij. Je kunt dan kiezen welk dier je wilt volgen en welke camerahoek je daarvoor wilt gebruiken. Je kunt hierbij niet op de dieren schieten. Wat ik wel heb gemerkt is dat deze mode nuttig is in het leren hoe de dieren zich in het spel gedragen en waar ze zich meestal ophouden.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, en ook wat jullie van mijn startpost vinden want dit is de eerste keer dat ik een soort reviewtje schrijf hier. Op en aanmerkingen zijn welkom.

[ Voor 20% gewijzigd door MadMan op 23-02-2004 03:47 . Reden: Plaatjes toegevoegd, opmaak verbeterd en tekst toegevoegd. ]

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-12 19:26

Twhomp

Stayin' Alive

DHuuf schreef op 23 februari 2004 @ 02:10:
en ook wat jullie van mijn startpost vinden
Nou, allereerst: gebruik enters :)
Eén blok tekst is niet echt aanlokkelijk om te gaan lezen. Als je het volgende schema in jouw geval een beetje aanhoudt, kom je al veel verder:
• Inleiding / hoe weet je van het spel
• Spelbeschrijving
• Eigen spel-ervaring / voorbeeld

Wat je nog ook nog kan doen:
• Site spelmaker
• System requirements
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III 600 MHz or equivalent
Memory: 128 MB RAM
Hard Disk Space: 500 MB Free
CD-ROM Drive: 8X Speed
Video: 32 MB Windows® 98/Me/2000/XP-compatible SVGA video card*
Sound: 16-bit Windows® 98/Me/2000/XP-compatible sound card*
DirectX®: DirectX® version 9.0 (included) or higher
Modem: 56k baud (for modem/Internet play)(DSL or Cable modem recommended)

Wat ook heel erg leuk is, is om een 'splash'-titelbalk te gebruiken, die rip je dan meestal van de site van het spel. Verder een paar screenshots gebruiken is natuurlijk eigenlijk ook een must.

Wil je het helemaal te gek maken, dan gebruik je tabellen. Zie anders de startpost van bijvoorbeeld het BF1942 topic :)

En over het spel: zo heb ik ooit een spel gespeeld dat je meerdere dieren moest jagen op een eiland. Dat was eigenlijk best spannend!

edit: het spel ziet er best aardig uit idd:
Afbeeldingslocatie: http://www.us.atari.com/games/deer_hunter_2004_pc_simulation/1b.jpg

de jagers:
Afbeeldingslocatie: http://www.us.atari.com/games/deer_hunter_2004_pc_simulation/7b.jpg

Ook wel kewl: samen jagen. Je kan online/LAN met 16 man doen :D

Eigenlijk ben ik tegen sportjagen, maar virtueel kan het misschien wel ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Twhomp op 23-02-2004 02:34 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Ik heb het wel eens gespeelt, maar ik vind er niks aan omdat ik het gewoon triest vind om op dieren te schieten :/

• MadMan

MadMan

What the....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 03:24:
Ik heb het wel eens gespeelt, maar ik vind er niks aan omdat ik het gewoon triest vind om op dieren te schieten :/
En op mensen schieten in BV gta vice city dan? Net zoals in vice city de mensen virtueel zijn, zien in Deer Hunter de dieren ook virtueel.

Verwijderd

Jaren geleden heb ik deel 3 een tijdje gespeeld, puur omdat de buitenomgevingen toen zo mooi waren. De rest zat nog op het niveau van Delta Force 1 :)

Maar goed, het heeft een tamelijk hoog redneck gehalte. Het is dan ook alleen illegaal te downloaden (of in het buitenland te bestellen) want hier raak je het aan de straatstenen niet kwijt :D

Afbeeldingslocatie: http://www.us.atari.com/games/deer_hunter_2004_pc_simulation/7b.jpg

Van links naar rechts: Billy Bob, George, Bob, Joe, Billy en Billy Joe Bob.
Oh en het paard heet Second Amendement.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 04:26 ]

Verwijderd

Ik wil wel een servertje opzetten :) (1mbit verbinding)
FFe aan het spel komen natuurlijk :9

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12 09:03
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 03:24:
Zijn geen echte dieren ;) heb ook wat tegen jagen voor de sport, maar ja zonder de jacht had de mensheid het nooit gered ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Schitterend spel. Ik heb het zelf ook. Ben een natuurliefhebber. Er is ook de mogelijkheid tot custom maps. En die zijn al volop gemaakt. In het forum zijn er ook diverse mensen die maps releasen.

Verder is het verstandig om je versie te patchen naar 1.1 omdat de game een serieuze performance issue heeft. Na de patch draait het een stuk vlotter allemaal.
Er is ook een patch voor een aantal geluidsissues in de game.

Zelfs na de patch vergt deze game aardig wat rekenkracht van je PC. Er zijn maps waar je FPS in de lage 20 zakt. En heel soms zelfs tussen 15 a 20. En dit is op een XP2800+, FSB 333, 1 Gb Dual Channel geheugen en een ATI Radeon 9800 Pro.

Custom maps: Maps: http://www.mapunlimited.com/
Forum: http://www.realmoutfitters.com/forums/index.php

Patch: http://atarisupport.com/n...r=1&pageDisplay=DOWNLOADS

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12 22:02

Bosmonster

*zucht*

Die nieuwe mod is cool... kun je zeehondjes doodknuppelen.

• MadMan

MadMan

What the....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 13:37:
Ik wil wel een servertje opzetten :) (1mbit verbinding)
FFe aan het spel komen natuurlijk :9
Ik heb hier een 2mbit verbinding en ik wil ook wel een servertje opzetten.
Als er meer geinteresseerden zijn hoor ik het graag.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:22
DHuuf schreef op 23 februari 2004 @ 16:03:
[...]

Ik heb hier een 2mbit verbinding en ik wil ook wel een servertje opzetten.
Als er meer geinteresseerden zijn hoor ik het graag.
Uuhm, TheRam doelt met 1 Mbit op z'n upload, en als jij het over 2 Mbit hebt zal dat hoogstwaarschijnlijk je downloadsnelheid zijn, want 2 Mbit up kan niet met ADSL ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Bosmonster schreef op 23 februari 2004 @ 15:59:
Die nieuwe mod is cool... kun je zeehondjes doodknuppelen.
heb je mischien een link? =)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12 22:02

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 16:10:
[...]

heb je mischien een link? =)
Dat was dezelfde site als met die mod waar je olifanten kunt neerschieten en dan hun slagtanden af moet zagen ;)

• MadMan

MadMan

What the....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 13:53:
KNIP!
Verder is het verstandig om je versie te patchen naar 1.1 omdat de game een serieuze performance issue heeft. Na de patch draait het een stuk vlotter allemaal.
Er is ook een patch voor een aantal geluidsissues in de game.

Zelfs na de patch vergt deze game aardig wat rekenkracht van je PC. Er zijn maps waar je FPS in de lage 20 zakt. En heel soms zelfs tussen 15 a 20. En dit is op een XP2800+, FSB 333, 1 Gb Dual Channel geheugen en een ATI Radeon 9800 Pro.
Bij mij ging het juist andersom, nadat ik gepatcht had (moest voor het sound pack) merkte ik duidelijk dat het spel af en toe langzamer draait. De framerates waar jij het over hebt, hoe kom je daar aan? Ik heb namelijk zelf net eens even gemeten met fraps, maar zit altijd minstens op 35-45 FPS.

offtopic:
TheRam, mail mij ff op dhuuf at hotmail.com, heb info voor je.....

[ Voor 6% gewijzigd door MadMan op 24-02-2004 02:33 ]

Verwijderd

December schreef op 23 februari 2004 @ 16:05:
[...]
Uuhm, TheRam doelt met 1 Mbit op z'n upload, en als jij het over 2 Mbit hebt zal dat hoogstwaarschijnlijk je downloadsnelheid zijn, want 2 Mbit up kan niet met ADSL ;)
Dankje December :>
Ik hoor het dus wel. Moet alleen nog aan het spel zien te komen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 02:52 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Bosmonster schreef op 23 februari 2004 @ 16:18:
[...]

Dat was dezelfde site als met die mod waar je olifanten kunt neerschieten en dan hun slagtanden af moet zagen ;)
hahaha :D (begin wel een beetje Fan van jouw te worden) hahaha :D
masterlijke reacties ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12 01:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Bosmonster schreef op 23 februari 2004 @ 16:18:
[...]

Heerlijk.

Idd, een typisch hill billy spel. In dit spel draait het om realiteit (misschien wel in het genre sims te proppen). Niet echt mijn game :+

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12 16:52
Ik heb m. Tis soms wel leuk om virtueel een hert neer te sniperen, IRL zou ik me nooit in een zompig nat rotbos begeven om een stinkhert neer te schieten. Op easy vind ik het vrij nep. je neemt een tripod, zet m neer, zet even verderop een automatic deercall neer, met wat voer, en die herten komen erop af als vliegen op stront. spring je dan uit je tripod, en je plant een shotgun shell tussen een hert z'n bambiogen. Je trophy zit dan wel onder de grijze strepen ;)

• Schuey
  • Laatst online: 10:03
correctie, hagel uit de shell :P shell blijft in het wapen zitten tot je weer 'pompt' :P O-)
maar ik heb deerhunter 2 weleens gespeeld, is dit nu echt heel anders? Dat ging namelijk redelijk snel vervelen, maar opzich lijkt het me wel weer leuk :P

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 24-02-2004 10:24 ]

Verwijderd

DHuuf schreef op 24 februari 2004 @ 02:28:
[...]

Bij mij ging het juist andersom, nadat ik gepatcht had (moest voor het sound pack) merkte ik duidelijk dat het spel af en toe langzamer draait. De framerates waar jij het over hebt, hoe kom je daar aan? Ik heb namelijk zelf net eens even gemeten met fraps, maar zit altijd minstens op 35-45 FPS.

offtopic:
TheRam, mail mij ff op dhuuf at hotmail.com, heb info voor je.....
FPS kun je ook ingame weergeven met F8. Er is daarbij geen verschil met fraps. Ik heb alle settings op ultra staan. Resolutie 1280x960@32

Verder heb ik performance aniso ingesteld in m'n ATI eigenschappen omdat het spel automatisch quality kiest. Qua beeldkwaliteit maakt het vrijwel niks uit. Ik heb ook niet altijd lage FPS. Alleen in bepaalde mappen kan de framerate aardig teruglopen. Ver zicht en veel renderwerk.

Ik zou zeggen download maar eens een aantal van die custom maps. Dan merk je het vanzelf wel. Maar de game draait verder prima. Die kleine drops zijn maar even merkbaar op zeldzame momenten. Ik zit normaal gesproken ook zo rond de 35 a 50 fps.

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb me op de demo helemaal suf gespeeld erg vermakelijk spel. Is jammer dat de winkels hier in de buurt hem niet hebben :(

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• MadMan

MadMan

What the....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 02:52:
[...]

Dankje December :>
Ik hoor het dus wel. Moet alleen nog aan het spel zien te komen :D
Ok, klopt, ik heb me vergist. ik heb dus de snelste van zonnet en dat is 2mbit down 640kbit up. TheRam, je hebt geen mail-adres opgegeven, dus als je mij even zou kunnen mailen op dhuuf at hotmail.com of dhuuf at lycos.nl??

Verder heb ik gemerkt dat in de custom maps de snelheid inderdaad wat kan zakken, maar dat dit maar heel even is als je bijvoorbeeld een groot bos inloopt.
Met die patch krijg je er volgens mij trouwens ook dieren bij, en de manier waarop dieren lopen/rusten/eten is ook veel natuurlijker geworden.
Ik heb sinds de patch al 2 nieuwe dieren gezien, een soort boskat, en een nieuwe vogel, volgens mij een vlaamse gaai ofzo. Ik heb ze nog niet geschoten (daarom weet ik ook nog niet wat het precies is) omdat ik niet weet of dat in het spel legaal is. Als het namelijk niet legaal is om erop te schieten, bijvoorbeeld op een adelaar, op een hert wat door water loopt of op een hert als je "lijkenzak" vol is dan kost het je punten.

Btw, ik zet NU een server op die tot minstens 2 uur open blijft. Kom er rustig bij als je wilt. De naam van de server is "MadMan's Hunting Fields". Als je trouwens joint, en er bevalt je iets niet in de regels ofzo (og je wilt gewoon wat lullen), dan kun je op tilde (~) duwen om te chatten.

[ Voor 13% gewijzigd door MadMan op 24-02-2004 20:28 ]

Verwijderd

Kan je andere dingen dan herten dan in je lijkenzak stoppen? Ik had net een haas neergeschoten en die kon niet in me zak :p

• MadMan

MadMan

What the....

Topicstarter
Nog ff snel, ja je kunt ze afschieten maar je krijgt er geen punten voor.
De dedicated server is nu up en blijft dat tot 02:00

[ Voor 27% gewijzigd door MadMan op 24-02-2004 20:52 ]

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:17
Tof spel idd! Ik heb alleen een probleempje, sinds kort staan er 3 rode kruizen door mijn 'lijkenzak' ruimtes.. Ik kan dus niet meer op 'enter' drukken als ik een hert heb afgeschoten. :( Enig idee hoe dat kan?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Verwijderd

De eerste versie die ik speelde zoog ontzettend. Zitten er in dit spel net zoveel herten als er dodo's waren in het eerste deel? :)

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:00

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Wasp schreef op 24 februari 2004 @ 22:56:
Tof spel idd! Ik heb alleen een probleempje, sinds kort staan er 3 rode kruizen door mijn 'lijkenzak' ruimtes.. Ik kan dus niet meer op 'enter' drukken als ik een hert heb afgeschoten. :( Enig idee hoe dat kan?
Je hebt illegaal geschoten.
Dus je hebt teveel van één soort geschoten of een andere overtreding gemaakt.

Opzich is het wel een leuke afwisseling (in vergelijking met de meer gangbare spellen) maar het verveelt toch wel behoorlijk snel.

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:17
HIDMAN-X schreef op 24 februari 2004 @ 23:04:
[...]

Je hebt illegaal geschoten.
Dus je hebt teveel van één soort geschoten of een andere overtreding gemaakt.
Hummm.. Ok.. dat begrijp ik nog. Maar wanneer mag ik weer beginnen met schieten?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Verwijderd

:P ziet er wel vet uit.

Wat zijn de beperkingen van de demo? Kon ik namelijk niet zo snel op de site vinden namelijk.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 23:23 . Reden: Typo ]

• Schuey
de demo is ook wel leuk :)
ook zo een valk uit de lucht gehaald :X beschermde diersoort dus :)
Ook die wildlife functie is wel handig, ik weet nu ongeveer waar ik welke soorten kan verwachten. Trouwens leuk om te zien dat er ook echt verschillende herten zijn, zo heb ik de moeder van een kind neergelegd die bezig was haar kind in de gaten te houden aangezien die aan het spelen was, ze lag een beetje uit te rusten en zag en hoorde niks, 1 hot, one kill, maar wel erg realistisch :)

Verwijderd

Oke jongens ik heb hem binnen zal wel even kijken hoe ie speelt.
Straks maar eens servertje opzetten :D

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb 1 van de vorige versies gespeeld; maar was op een gegeven moment vooral bezig met rondrijden door de map om achter de horde herten aan te gaan. Was echt superirritant! Dit ziet er ongeveer hetzelfde uit; misschien wel aardig om die oude nog eens uit de kast te trekken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik heb ffe een IRC channel gemaakt Deerhunter @ Quakenet.
En nu ga ik eerst ffe CoD spelen

• MadMan

MadMan

What the....

Topicstarter
Wasp schreef op 24 februari 2004 @ 23:18:
[...]
Hummm.. Ok.. dat begrijp ik nog. Maar wanneer mag ik weer beginnen met schieten?
Als het goed is de eerstvolgende keer dat je gaat jagen. Als dit bij jou niet zo is klopt er iets anders niet...

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-12 10:23

AuC

Ben erg nieuwsgierig geraakt door dit topic, en heb de demo zojuist ook geinstalleerd en gespeeld. Erg leuk spel, moet ik zeggen, en ik zit er aan te denken om de retail versie te kopen. Ben alleen nog geen hert tegengekomen, maar ondanks dat is het gewoon leuk om ze op te sporen. :)

Verwijderd

AuC schreef op 25 februari 2004 @ 21:59:
Ben erg nieuwsgierig geraakt door dit topic, en heb de demo zojuist ook geinstalleerd en gespeeld. Erg leuk spel, moet ik zeggen, en ik zit er aan te denken om de retail versie te kopen. Ben alleen nog geen hert tegengekomen, maar ondanks dat is het gewoon leuk om ze op te sporen. :)
Ik heb het gister en vannacht ook even gespeeld maar ik ben maar 1 hert tegen gekomen :? en die had ik niet eens gelokt liep er per toeval op...

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12 19:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

this gene quake he :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Schuey
zijn een paar dingen in je achterhoofd moet houden, mijn ervaring tijdens de demo:
  • zorg dat je de wind van voren hebt, zo kunnen de dieren voor je jou niet ruiken.
  • niet te veel sprinten, zo weinig mogenlijk, anders horen ze je.
  • veel je verrekijker gebruiken
  • vaak sprayen met geurtjes of geurremover
  • als je sporen ziet zijn ze vaak ook vers dus ga daar gelijk achterna.
  • eerst observeren, dan schieten.
  • probeer zo laag mogenlijk te blijven bij het benaderen van beesten.
  • hertenvoer regelmatig neerleggen.
  • bekijk het wildlife gedeelte
  • vrouwtjes zitten vaak rondom groengras en de bosrand.
  • mannetjes zitten wat vaker rondom het kreupelhout ietwat dieper de bossen in, en laten zich moeilijker zien.

[ Voor 42% gewijzigd door Schuey op 25-02-2004 22:14 ]

• AuC

AuC

Net weer even gespeeld, kwam ik een hert tegen, wou ik nét de trekker overhalen......schoot het spel naar windows. Daarna zag ik er nog twee, wou ik observeren, was het opeens end of day. :( Dan moet ik het maar doen met dat eekhoorntje :9 .

@BruceLee: Ik moet denk ik inderdaad even Vietcong uit mijn hoofd zetten ;)

[ Voor 15% gewijzigd door AuC op 25-02-2004 22:50 ]

Verwijderd

Dit topic doet me ineens beseffen dat ik het minder erg vind om mensen neer te schieten dan dieren in een spel ? :o
Dit kan me iig geen voldoening geven ...why ? gewoon eeen gevoel }:O

• AuC

AuC

Heb zojuist mijn eerste hert te pakken gekregen *buig*. :+ Heerlijk om na een tijdje te zoeken, eindelijk eentje gevonden te hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door AuC op 26-02-2004 00:05 ]

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Het was leuk voor 5 minuten, daarna is het echt oersaai.
Beetje de hele tijd rondlopen om dan uiteindelijk 1 deer neer te schieten, om vervolgens weer een half uur met je fluitje ze proberen te lokken.
Imo kan je je tijd wel beter besteden.

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:28

Minkie

Groazers Unite.

Mijn tactiek: gewoon keihard kriskras de hele level doorlopen, en alles neerschieten wat je ziet. Gewoon in quake 3 stijl. Ik ging ik ook met de wind in de rug enzo een beetje rondsluipen. Nou, het enigste wat ik tegenkwam waren konijntjes! Toen eventjes een halfuurtje 1 quake 3 stijl gespeelt en meteen 4 herten neegelegd. Jammer genoeg alleen maar vrouwtjes. Ohjah, ook nog een valk en tig konijntjes hehehe.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• MadMan

MadMan

What the....

Topicstarter
Tha_Freak schreef op 26 februari 2004 @ 00:33:
Het was leuk voor 5 minuten, daarna is het echt oersaai.
Beetje de hele tijd rondlopen om dan uiteindelijk 1 deer neer te schieten, om vervolgens weer een half uur met je fluitje ze proberen te lokken.
Imo kan je je tijd wel beter besteden.
Zoda je verder komt in het spel zul je merken dat je zodra je meer punten krijgt het steeds makkelijker word om een hert te vinden, en dat er (volgens mij) ook meer herten zijn. In het begin is dit inderdaad best klote, maar als je eenmaal bij alle punten 10 stuks hebt (je krijgt voor het gemiddelde vrouwtjes-hert 2 punten en voor het gemiddelde mannetjes hert 5 punten) schiet het al beter op.
Dit is gedaan om je in het begin te leren hoe je een hert moet besluipen en neerschieten.....
Met andere woorden, houd moed!!

Pagina: 1