Toon posts:

BSPlayer screenshots ineens compleet wit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik BSPlayer als media player.
Nu is het zo dat ik sinds als ik een screenshot maak het screenshot compleet wit is, dus gewoon een wit plaatje met wel de juiste dimensies.

Ik heb al op de site/forum van BSPlayer gekeken maar kon daar ook niks vinden.
Daarna heb ik de oude versie van BSPlayer 0.9x geuninstalleerd en nieuwe 1.x geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.

edit:

Voor de duidelijkheid, ik heb honderden screenshots gemaakt van films met BSPlayer zonder enig probleem, dus het is niet dat de functionaliteit nooit gewerkt heeft. Hij werkt ineens niet meer...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 01:41 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kloot eens wat aan je overlay settings. Het is heel normaal dat je geen screenshots van video kunt nemen. Je kunt wel altijd een filmpje openen in virtual dub en dan een screenshot nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Noork schreef op 23 februari 2004 @ 01:42:
Kloot eens wat aan je overlay settings. Het is heel normaal dat je geen screenshots van video kunt nemen. Je kunt wel altijd een filmpje openen in virtual dub en dan een screenshot nemen.
Nee, ik gebruik de ingebouwde screenshot functionaliteit van BSPlayer zelf. Ik weet zelf idd je 'normaal' geen screenshots van film kan maken en daarom heerst BSPlayer ook zwaar ;)

Verwijderd

Topicstarter
*Kick*

Verwijderd

Topicstarter
Heeft echt niemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn :?

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
jep je toevallig nieuwe video drivers op je pc gezet?.
Welk OS gebruik je btw

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows XP en heb geen nieuwe video drivers geinstalleerd.
Wel heb ik verschillende soorten DVD player software geinstalleerd ... wellicht komt het daardoor?

Verwijderd

Hoi, ik heb net hetzelfde probleem. Bij mij zijn de screenshot wit met allerlei strepen er doorheen.

Win XP
NVidia drivers 6693

Vroeger ging het vanzelf.

Zelfs als ik Alt PrintScrn doe is het resultaat een zwart screenshot.

Echt niemand?
Thanks

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 12:44 ]

Verwijderd

Zoefff schreef op maandag 22 maart 2004 @ 21:51:
You're welcome :)

Overigens, mocht je ooit op een computer zitten waar je geen BSPlayer hebt, en toch een screenshot van een film wilt maken, dan is er altijd nog een workaround.

De reden waarom je namelijk geen directe screenshot van een film kan maken, is omdat deze op de overlay van je videokaart wordt afgespeeld. Wil je nou toch een screenshot maken, dan moet je 2 mediaplayers openen, en ook 2 films afspelen. De eerste word op de overlay afgespeeld, en de 2e word gewoon afgespeeld door je processor zegmaar, softwarematig dus. Van deze film kan je vervolgens prima een screenshot maken :)

Maarja, dat is nu wat overbodige info. Wellicht voor iemand die dit topic ooit met de search vind ;)
OK, dankzij Zoef z'n berichtje van lang, lang geleden is dit probleem van de baan.
THANKS Zoef! _/-\o_ _/-\o_

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:58

Zoefff

❤ 

:D

You're welcome :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1