Weet iemand hier toevallig of (en zo ja, HOE) je de fsb van dit bord ergens TUSSEN de 140 en 150 krijgt?? 140 lukt nog allemaal wel, maar 150 niet...:(
maar wil wel de Ghz halen!! Bij 140 zit ik op 981..:(....iemand??
Welke bios versie heb je want in de 1004 versie missen er een aantal FSB speed's... upgraden naar 1005
Ik heb die 1005 versie....Dus daar ligt het niet aan...Of ik moet een manier zien te vinden dat alles op 150Mhz draait, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven...mijn bios liep zelfs vast...:(
Verwijderd
Heb ook een p3v4x en ik kan tussen 140 en 150 ook nog 142, 144 en 146 kiezen.
Bios versie 1005.
Ik weet wel dat er borden zijn die dit niet hebben, deze gaan tot max 150.
Andere versie zitten veel meer opties en gaat tot 160.
en dezelfde bios versie
Raar maar waar
Bios versie 1005.
Ik weet wel dat er borden zijn die dit niet hebben, deze gaan tot max 150.
Andere versie zitten veel meer opties en gaat tot 160.
en dezelfde bios versie
Raar maar waar
Verwijderd
ik heb dat probleem nu ook. Heb mijn mobo vervangen door een nieuw p3v4x, maar ik ben heel veel fsb's kwijt. Nu is mijn PIII 650 gelimiteerd tot 976. Terwijl die normaal lekker kachelde op 1008Mhz. Als ik die snelheden dus weer wil halen moet ik weer een andere mobo gaan halen. Of kan ik ook gewoon een nieuwe bios erop gooien waardoor ik die weer ter beschikking krijg???
Alvast bedankt.
Mclain
Alvast bedankt.
Mclain
Ben bang van niet. Dit heeft een tijd terug ook op Overclockers gestaan. Asus is op een gegeven moment de P3V4X uit gaan rusten met andere clockgenerators (PLL-IC's). Deze hebben minder FSB settings dan de 'oude' generators ...
Pagina: 1