R&D professional
Neuh, je kan die kast ook gewoon op je bureau leggen/stapelen, geen probleem.. het is gewoon een andere vorm kast, die tevens makkelijk in een rack op te hangen is..
En daarnaast zijn rackmount kasten/modellen meestal een stuk duurder dan tower modellen.. (kwaliteit van het materiaal, compactheid van de onderdelen, en de exclusiviteit)
En daarnaast zijn rackmount kasten/modellen meestal een stuk duurder dan tower modellen.. (kwaliteit van het materiaal, compactheid van de onderdelen, en de exclusiviteit)
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Natuurlijk kan dit. Je kunt hem ook aan een touw ophangen, dat maakt niet uit natuurlijk. Zolang hij netwerk en spanning heeft werkt het natuurlijk.
Het is maar een kast, met een bepaalde afmeting.
Het is maar een kast, met een bepaalde afmeting.
Thanx, ja dat dacht ik ook al, maar laatst las ik een stuk waarin gezegd werd dat je die dingen afbsoluut niet zonder rack kunt gebruiken, waarschijnlijk een spokesman van Microsoft geweest
R&D professional
Microsoft maakt geen servers hoor!
Maar waarom zou je een rackmount kopen als je 'm los gaat gebruiken?
https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection
Bijvoorbeeld omdat je een Compaq koopt ivm de specs, en die toevallig in een 19" kastje zit.Saab schreef op 23 februari 2004 @ 00:56:
Microsoft maakt geen servers hoor!
Eeeeeuhm, voor de sheit die erin zit? Ik wil gewoon een Compaq Proliant kopen met hotswap schijven etc., lekker kant en klaar
en die zijn nog wel eens rackmountable. Geen probleem, maar ik heb geen zin in een patchkast in mn huis 
En natuurlijk maakt Microsoft geen servers, maar ze grijpen wel elke diebele reden aan om te beweren dat het niet hun software is die faalt
En natuurlijk maakt Microsoft geen servers, maar ze grijpen wel elke diebele reden aan om te beweren dat het niet hun software is die faalt
R&D professional
voila een 19" rack mountable kast op de vloer
[ Voor 30% gewijzigd door MewBie op 23-02-2004 01:11 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Lekker "professional" weermr_wizard schreef op 23 februari 2004 @ 01:01:
[...]En natuurlijk maakt Microsoft geen servers, maar ze grijpen wel elke diebele reden aan om te beweren dat het niet hun software is die faalt
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
http://h18000.www1.hp.com.../proliantml310/index.html
Volgens mij kun je ook in de normale server lijn van Compaq een server die vloerstaand is en die de specs biedt van een rackmount, zoals al aangegeven is een vloerstaande server ook om te bouwen naar een rack uitvoering.
Of praten we hier over een tweedehands server?
Volgens mij kun je ook in de normale server lijn van Compaq een server die vloerstaand is en die de specs biedt van een rackmount, zoals al aangegeven is een vloerstaande server ook om te bouwen naar een rack uitvoering.
Of praten we hier over een tweedehands server?
https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection
Die proliant ml350 / 360 serie is allemaal zowel in 5U als tower model te krijgen. Let er ook even waar de server geplaatst moet gaan worden. Ik heb het idee dat 19" kasten veel meer herrie maken.
Dit heeft niets met PNS te maken, en een beetje goed zoeken had je ook gevonden dat die dingen gewoon stapelbaar zijn (iig beter dan simpele desktopjes).
Noted, nog een keer zo'n debiele opmerking en je hebt een OW te pakken.mr_wizard schreef op 23 februari 2004 @ 01:01:
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()