Barton mobile info uitwisselen

Pagina: 1
Acties:

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Omdat het vorige topic was gesloten wil ik graag dat we hier niet over IA's gaan lopen blerren maar gewoon echt info over de mobile met elkaar uitwisselen.
Ik heb nog een aantal vraagjes hier over.

Omdat mijn oom a.s. zaterdag naar Amerika gaat wil ik aan hem vragen of hij er 1 voor me mee neemt. Waar moet ik op letten als ik het aan hem vraag, hij is geen computerexpert dus moet het wel duidelijk zijn.

Ik zit te denken aan een MPMW of een XPMW.
Wat is het standaard Vcore is lees soms 1,25 en soms 1,45V.
Ik zal mijn oom sowieso zeggen dat het op een NF7-S bord moet. kan hij wel vertellen in de winkel lijkt me zo ;) .

Verwijderd

!,45V 45W OPGA daar moet je opletten,en lees anders het vorige topic nog ff door staat een hoop informatie in.
Ik heb via een vriend ook een Mobile kunnen regelen,een 2500 voor 98€ duurt alleen wel een paar weken maar ik heb geen zin om hem in het buitenland te bestellen en nu kan ik hem ook eerst bekijken voor ik hem koop want ik moet het eerst nog maar zien.
Lijkt me overigens wel de perfecte processor onderklokken(1200Mhz) tijdens internetten en overklokken(2400 zou mooi zijn) als ik de snelheid nodig heb voor b.v Cubase SX en dat allemaal in Windows. :P