Vervanger voor fraps?

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Ik zoek een programma'tje om game demo's te maken , dus te filmen wat ik of een ander doe.. Maar beeld kwaliteit moet wel beetje beter zijn als met fraps.
Ik heb zelf een AMD 3000+ 1 Gig intern en een ATI9700 NP..
Als ik het met fraps doe op 25 frames dan houd ik niet veel frames meer over met mohaa..
Zijn er betere tooltjes hier voor?

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mohaa draait toch op de Q3 engine? Kan die niet van zichzelf uit geen demo's maken, die je dan later weer eens afspeelt en opneemt met fraps?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Software = Software Algemeen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:24
Thufir_Hawat schreef op 22 februari 2004 @ 23:07:
Mohaa draait toch op de Q3 engine? Kan die niet van zichzelf uit geen demo's maken, die je dan later weer eens afspeelt en opneemt met fraps?
dit wou ik ook zeggen, spuit 11 weer dus :(

anyway, het kan veel simpeler, met veel betere beeldkwaliteit:

bind in je config van q3 deze line:
bind f5 cl_avidemo 20

waarbij 20 het getal is voor de framerate van je movie.... kan dus ook hoger zijn, maar hoger als 25 is af te raden....

als je dan een demo opneemt, en die later afspeeld, dan moet je die f5 knop maar eens indrukken. nu begint heel quake te hangen en te stotteren, want nu schrijft ie 20x per seconde een tga file naar je hd \quake3dir\baseq3\screenshots\

nu kan je met bmp2avi die filetjes omzetten naar 1 avi :)

DIT BOVENSTE GELDT VOOR Q3....

mohaa draait idd op de q3 engine, maar weet niet of het bovenstaande werkt, moet je maar ff uitvinden dan :P

suc6

Twitch: Phyloni1

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Thufir_Hawat schreef op 22 februari 2004 @ 23:07:
Als het goed is kan dit inderdaad ja.

Probeer dit eens om demos te maken:
- Ga naar de console
- type /g_synchronousClients 1
- type /record test

Hij zal dan een demo maken (zo werkt het bij Q3)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Camtasia kan je filmpjes van alles wat maar op je beelscherm wordt getoond. Je kan verschillende codecs gebruiken geloof ik en het worden avi's.

Lekker "makkelijk".

[ Voor 3% gewijzigd door Rody op 22-02-2004 23:43 ]

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
ik heb dat eens geprobeert, maar dan gaat het met mijn fps in de game ook niet echt vooruit.. (Camtasia dus)

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Neemt camtasia ook geluid op?

Weet anders iemand zo'n prog om het geluid ook op te nemen, samen met het beeld?

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 13:45
alles SnagIt geprobeerd? goede kwaliteit ik gebruik het bij Renegade(je pc zal ut wel halen hoor ;) )
Pagina: 1