Sinds 1 maand woon ik in een eigen huis (2onder1kap) hehe
Maar in me oude flatje ging me 20 cm woofer van de logitech Z-560 best wel goed,
Nu natuurlijk niet meer in deze veel grotere ruimte.
Dus had ik t idee om een nieuwe dikke sub te maken en die op me aydigy2 te pluggen icm met me z560 maar aangezien dat project dan toch zeker 500+ euro zou worden is dat nu geen optie.
Dacht dat ik dan maar me z560 moest gaan modden, die ligt hier nu helemaal uit mekaar
Nu heb ik 1 Magnat supreme 30cm 4 ohm 400 watt woofer eigenlijk voor auto.
Morgen wil ik mdf gaan halen en een goeie kast maken voor deze sub, heb namelijk nog t boekje waar de maten van de kast instaan voor een gesloten en en met poort, maar ik ga voor de band-pass kast.
Na veer research hier heb ik ook met die progs voor kast ontwerp gespeeld, maar krijg niks beters dan wat ze voorschrijven.
Maar gaat me subversterker deze sub wel trekken ?
En ik denk dat ik er zeker op vooruitga, toch
Logitech: 20cm 8 Ohm 100Watt
Magnat: 30cm 4 Ohm 400Watt
Als ik ga beginnen morgen zal ik paar pics maken, en zeker van t eind resultaad.
Maar in me oude flatje ging me 20 cm woofer van de logitech Z-560 best wel goed,
Nu natuurlijk niet meer in deze veel grotere ruimte.
Dus had ik t idee om een nieuwe dikke sub te maken en die op me aydigy2 te pluggen icm met me z560 maar aangezien dat project dan toch zeker 500+ euro zou worden is dat nu geen optie.
Dacht dat ik dan maar me z560 moest gaan modden, die ligt hier nu helemaal uit mekaar
Nu heb ik 1 Magnat supreme 30cm 4 ohm 400 watt woofer eigenlijk voor auto.
Morgen wil ik mdf gaan halen en een goeie kast maken voor deze sub, heb namelijk nog t boekje waar de maten van de kast instaan voor een gesloten en en met poort, maar ik ga voor de band-pass kast.
Na veer research hier heb ik ook met die progs voor kast ontwerp gespeeld, maar krijg niks beters dan wat ze voorschrijven.
Maar gaat me subversterker deze sub wel trekken ?
En ik denk dat ik er zeker op vooruitga, toch
Logitech: 20cm 8 Ohm 100Watt
Magnat: 30cm 4 Ohm 400Watt
Als ik ga beginnen morgen zal ik paar pics maken, en zeker van t eind resultaad.
[ Voor 25% gewijzigd door Genedefect op 22-02-2004 22:42 . Reden: vergeetachtig enzo ]
stek schreef op 04 januari 2003 @ 04:35..url
Sticking feathers up your butt does not make you a chicken...
Not finding it in search does not make you a nOOb.