Toon posts:

cdd3600 kaputt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week krijg ik met m'n Philipsje geen CD meer gebakken. EasyCDverneuker3.5c stopt na een half gebrand audio CD-tje ermee, het rode lampje knippert een beetje, met m'n nagel kan ik dan de lade opentrekken maar niks (OK is niet subtiel), apparaat komt ook niet meer vrij.
Nero 5.0 begint niet eens aan m'n CD die kan er gewoon niks van bakken.
Is dit misschien een hitte probleem of een schoonmaakkarwei?

Verwijderd

Ik kreeg allerlei vage meldingen als "Command timeout occured (waitqueue)" en "SCSI/IDE error" Ik heb gisteren de lens schoongemaakt en nu doet ie het weer perfect.:)

Misschien dat het bij jou ook helpt.
succes!

----------
Duron800 - 256 MB - Philips CDD3600 SCSI

Verwijderd

Topicstarter
Nero5 zegt dat ik niet eens een writeable medium erin heb zitten dus misschien kijkt ie met z'n lensje door een partij blubber heen waar je akelig van wordt.
Ik zal het eens proberen.
Wat voor torkxmaat hebben die schroefjes eigenlijk. 3 of 4?

Verwijderd

Geen id:? Ik heb zo'n cd met een draaiend borsteltje gebruikt...

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem als ik jou was zou ik Winoncd gebruiken met dat programma heb ik ook geen last meer suc6!!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mijn vorige CD-R was ook een CDD3600. Dat ding kon bij mij geen mode2 cd's meer branden met Nero. Ook de CD-Info liep niet, dan liep alles vast... Als ik toch probeerde mode2 te branden, dan mislukte de cd gewoon in de lead in al (wist je in een halve minuut waar je aan toe was)
Veel success met deze k*tbrander.

Jan, die al tijden een Yamaha CDR400t heeft...
Pagina: 1