Toon posts:

-1: Behulpzaam??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou zat ik net ff mijn oude reacties door te bladeren en kijken wat voor moderaties daar op zijn geweest en nu kwam ik er bij 1 dit tegen:
-1: Behulpzaam
Ik dacht dat ik het moderatie systeem eindelijk een beetje doorhad, maar dit vat ik nog niet helemaal. Of is het een bug?

De reactie is hier te vinden:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=932526

Ik ben het ook nog nooit eerder tegen gekomen en de search is hierover ook niet echt op de hoogte....

What about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die -1 is het gemiddelde van de beoordelingen, en die "behulpzaam" kwam er het vaakste in voor.

wie weet had jij wel een aantal verschillende -1 beoordelingen, en 2x een +1 behulpzaam

oeps verkeerd begrepen :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45

RSpliet

*blink*

Beoordelingen: , +1, +1: Inzichtvol, +1: Informatief, -1: Behulpzaam, 0: Gemodereerd, 0,54: Inzichtvol, Som: 2.54 / 6x
nee, toch niet lijkt mij gunhead :p

T is al goed :p (als we nou zoveel strikes bij bowling hadden... :+)

[ Voor 20% gewijzigd door RSpliet op 22-02-2004 21:59 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 21:56:
die -1 is het gemiddelde van de beoordelingen, en die "behulpzaam" kwam er het vaakste in voor.

wie weet had jij wel een aantal verschillende -1 beoordelingen, en 2x een +1 behulpzaam
Nee niet het gemiddelde, maar gewoon in het overzicht... Dat het gemiddeld kan weet ik, maar dit stond in het overzicht onder het bericht, tsjek de link

Zu spat

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Het echte antwoord op deze prangende vraag is: dit topic.

Daar is het al eens eerder aan de orde gekomen. Het is geen bug, maar een feature. Om * Jaymz te quoten:
Jaymz schreef op 03 april 2003 @ 18:59:
't is simpeler :)

Er is twee keer dezelfde tag gegeven en het systeem gaat ervan uit dat de tweede persoon die dat deed dat niet had gedaan alstie iets later was geweest en de score zag nadat die eerste al gegeven was, dus draait 'tie de gegeven score om :)

Dit gebeurt dus niet als er twee keer dezelfde score maar een andere tag wordt gegeven :)
Het modsysteem gaat er dus vanuit dat de moderatie een *doel* heeft. Dus: een reactie staat op 2 inzichtvol. Dan mod je +1 inzichtvol als je *doel* is om de reactie naar 3 inzichtvol te helpen. Als nu twee mensen dat tegelijk doen (doordat ze hun venster een tijdje open laten staan zonder te refreshen) en je zou niets veranderen in het systeem, dan zou de reactie twee keer +1 krijgen en dus op 4 uitkomen, óndanks dat het de bedoeling van beide modders was om er één puntje bij te doen en 'm naar 3 te helpen. Om dat te voorkomen is dit dus ingebouwd.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Maar waarom wordt er dan een -1 uitgedeeld? Ik heb wel vaker bijvoorbeeld 0 Inzichtvol gezien, en ik nam toen aan dat dat was omdat twee moderaties op hetzelfde moment uitgedeeld waren, wat Jaymz beschrijft dus. Maar als het "-1 Inzichtvol" wordt, wordt ook de eerste moderatie tenietgedaan toch? (hij stond bijvoorbeeld op +2 Inzichtvol, iemand modt +1 Inzichtvol tot +3, iemand anders op hetzelfde moment ook +1, wordt -1 van gemaakt en de reactie zit weer op +2 Inzichtvol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Als je het hele topic even leest waar ik naar link, dan zie je dat die problematiek daar zeer kort en zeer helder in alle facetten behandeld wordt. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Oh, I see, het gaat dus om drie kort na elkaar uitgedeelde reacties - en geen twee, zoals ik aannam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik vraag mij af wat het effect van een gelijktijdige -2 (PM) en een +1 behulpzaam zou zijn.

Krijg je dan
"Beoordelingen: , +1, -2: PowerMod, +2: Behulpzaam, Som: 3.00 / 2x"
:? :P

keej, dat zijn dus verschillende tags

[ Voor 18% gewijzigd door silentsnow op 23-02-2004 01:24 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1