[XP] Links naar filmpjes niet openen*

Pagina: 1
Acties:

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04 23:16
Ik heb op een windows 98 pc media player 9 en real player geinstalleerd. Als ik nu een link naar een willekeurig film bestand (wmv, mpg, rm, ram, etc...) in IE aanklik opent windows het juiste programma, maar vervolgens kan deze niet worden gevonden.
Als ik de link kopieer en open in de juiste speler wordt het filmpje gewoon afgespeelt.

Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, op WinXP home NL, zonder het echt op te lossen. Kreeg toen Windows XP Prof en daar gebeurde het niet.

De Win98 machine kan ik niet opnieuw installeren, dus ik ben benieuwd wat ik hier aan kan doen. Wordt gebruikt door digibeten en die willen graag filmpjes klikken op I-net.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Werkt het wel als je het gewoon vanuit de verkenner doet? En een alternatieve browser?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat. Kan je eventueel een exacte foutmelding geven? :)

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04 23:16
De Media player zegt dat hij het opgegeven bestand niet kan vinden. Het lijkt wel alsof er geen verbinding is met i-net.

Filmpjes op mijn harde schijf opent hij wel gewoon

Problem Exists Between Chair And Keyboard