[VB.Net cue/nrg]eigen 'playlist' voor nero maken?

Pagina: 1
Acties:

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05 10:13
Ik ben bezig een klein fiedeltje voor mezelf wat uit te breiden. Het gaat om een proggel waarmee ik kan zoeken binnen mijn verzameling mp3's (vanuit een database) en een playlist maken.

Maar nu wil ik graag ook een nero compilatie kunnen maken, dat zou wel handig zijn namelijk. Het probleem is nu dat ik wel een precies gelijke file kan maken (tenminste, als ik textpad moet geloven) maar dat nero nog steeds roept: unknown file format.

Voor de duidelijkheid, het gaat hier dus om een .nra nero compilatie.

Bij het zoekwerk met google kwam ik tegen dat .cue files erg simpel zijn, alleen moet je daar een bin voor hebben. Klopt dit? Of kan ik met die cue file ook gewoon een rits mp3tjes ofzo opgeven?

Of kan ik beter op zoek gaan naar een ander formaat compilatie of een ander brand proggel? Eentje waarmee ik makkelijker zo'n lijst kan importeren?

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05 10:13
Is er nu helemaal niemand die weet hoe ik m'n lijstje in nero kan importeren vanuit mijn programma? :'(

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Ik heb geen idee of nero een .cue met verwijzingen naar mp3s begrijpt, maar dit formaat is eenvoudig zelf even op te zetten om te testen :) Probeer het eens zou ik zeggen:9

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)