Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
oei geile upload heb je daar
maar ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt ofzo. je zal strakkies wel weer op de normale snelheid zitten (helaas).
Ja denk het ook, wel leuk 150 kb up
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb kabel.. Ik heb altijd gewoon het power plus abbo gehad (1548/256)Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 20:42:
Heb je kabel of adsl?
Want oude powerplus abo's van multikabel hebben nu 4MBit down.
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
Blijft vet dit soort dingen, ik heb met Chello een kwartier lang 2mbyte/s gehaald na een storing. Ze waren vergeten de limieten te flashen
Verwijderd
Dat is lekker.. Ik zou mn modem niet resetten..Flyduck schreef op 22 februari 2004 @ 20:37:
Ik heb gewoon het power abbonement (2048/380), maar sinds een paar uur haal ik opeens downloadsnelheden van 600Kb/s
speedtest geeft zelfs 650 - 700 aan continue.. Upload hangt rond de 150.
Wie heeft dit nog meer? Nu ik deze extra snelheid ff heb weet ik gewoon nix om er mee te toen(behalve mensen jaloers maken dan)
[afbeelding]
Goeie upload voor een server trouwes
Mm... hier geen "last" van
Probleem is niet bekend bij MK
test eens bij http://speedtest.multikabel.nl !
Die download is daardoor te verklaren (Quicknet heeft altijd wel wat sneller) maar die upload...
Ach geniet er van zolang het kan
* Gromba edit veel!
Probleem is niet bekend bij MK
test eens bij http://speedtest.multikabel.nl !
Dan heb je nu X-lerate voor een maandIk heb kabel.. Ik heb altijd gewoon het power plus abbo gehad (1548/256)
Die download is daardoor te verklaren (Quicknet heeft altijd wel wat sneller) maar die upload...
Ach geniet er van zolang het kan
* Gromba edit veel!
[ Voor 182% gewijzigd door Gromba op 22-02-2004 21:39 ]
Verwijderd
LoL, ik heb hier telenet.. download 700 KB/s en upload (jammergenoeg) maar 23 KB/s
/me wilt ook snelle upload
/me wilt ook snelle upload
Pagina: 1