Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nokia 3100] data kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 19:14
hallo iedereen,

ik heb een ETA telecoms data kabel gekocht voor me Nokia 3100. Het betreft een Prolific USB-to-Serial kabel.

Het probleem is dat als ik hem heb geinstalleerd, dat hij het apparaat niet kan starten (Foto: www.jeroen.zelle.org/1.jpg )

Ik heb tijdens de installatie de USB kabel niet in mijn usb poort gestopt, ik heb Windows XP Home

Weet iemand een oplossing?

Zelfs de helpdesk van de winkel weet de oplossing niet.

• jeroenzelle
niemand???

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-11 12:41
waren er nog drivers voor nodig? heb je op de website van de fabrikant nog even gekeken naar eventuele drivers?
ps: het is niet de bedoeling dat je je post bumpt binnen 24 uur. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Gody op 22-02-2004 20:52 ]

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met USB apparaten gaat het naar mijn ervaring meestal zo:

Je installeert drivers die meegeleverd zijn, daarna sluit je de kabel aan op de Nokia en op de USB poort, waarna Windows meldt dat er nieuwe hardware is, en vervolgens de drivers gaat toepassen die je daarvoor al had geïnstalleerd. Je moet dan misschien nog op 'Toch doorgaan' klikken etc. voor het geval de drivers niet gekeurd zijn door Microsoft.

Als de drivers goed werken krijg je daar bericht van, en anders wordt je verteld dat de nieuwe hardware mogelijk niet goed functioneert. Zoek anders op internet naar nieuwere drivers.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• jeroenzelle
ik heb gekeken op hun website (http://www.prolific.com.tw) ....maar hun Tech website is nie bereikbaar: http://tech.prolific.com.tw

ik had nu iets gelezen op een of andere site ( http://www.femiscan.com/default.asp?toc=28) dat je een USB hotfix moest installeren wil ie het doen...dus ik ben het nu opnieuw aan het proberen

maar ik heb al diverse drivers gedownload & allemaal zeggen ze dat ie de kabel nie kan starten

• jeroenzelle
nope....doet nog steeds hetzelfde :(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Kicken binnen 24 uur is zéér ongewenst, laat dat in het vervolg dus maar :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• jeroenzelle
ow srry

_/-\o_

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ei'k mik ik 'm ook maar dicht, verder in je andere topic hierover. Dubbelposten is ook niet de bedoeling namelijk :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.