Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech MX 700 Rechtmuisknop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
ik heb al een tijdje een Logitech MX 700 en heb al heel vaak last gehad van het volgende: Als ik op de rechtmuisknop druk maakt hij een heel vreemd geluid en blijft hij hangen! Ik heb hem nu dus even opengemaakt en gekeken maar er was niets te zien. Is dit genoeg om terug te gaan naar de winkel (Alternate, Ridderkerk)? :/

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Maakt de muis zelf het vreemde geluid of maakt de computer een klik geluid? Ik ga even uit van het laatste. Een hangende rechtermuisknop betekend dat je muis niet goed functioneerd en dus is dit reden genoeg om de muis om te wisselen.

• Hahn
  • Laatst online: 26-11 21:15
Ja, dat ie blijft hangen lijkt me reden genoeg om terug te gaan, omdat er gewoon niet fijn mee te werken valt. Als ie alleen een vreemd geluidje zou maken was het een ander verhaal geweest ;)

The devil is in the details.

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 08:02
logitech geeft toch 3/5 jaar garantie op al haar producten, zelf ook mijn muis terug gebracht omdat een knop naar een jaar versleten was.

De winkel kan meteen de muis ruilen, dus laat je niet afschepen met een ruil periode van tig aantal dagen.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 22 februari 2004 @ 20:09:
Maakt de muis zelf het vreemde geluid of maakt de computer een klik geluid? Ik ga even uit van het laatste. Een hangende rechtermuisknop betekend dat je muis niet goed functioneerd en dus is dit reden genoeg om de muis om te wisselen.
De muis maakt het vreemde geluid...
Tijdens het gamen is het erg irritant dat hij blijft haken, dus ik ben al overgehaald... ik ga hem inruilen. :)

Verwijderd

logitech geeft 5 jaar garantie op deze muis. zoals al eerder gezegt ruilt de winkel hem gewoon om. logitech repareerd namelijk niet, maar crediteerd alle defecte muizen aan de betreffende winkel.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:28
Ik heb/had precies hetzelfde probleem. Omdat ik het zelf een vreemd probleem vond had ik destijds Logitech gemaild, ze begrepen echter niet goed wat ik nu bedoelde en ik heb het er destijds maar bij gelaten (paar maanden terug). Vreemde is dat je er soms een hele tijd geen last van hebt en andere momenten weer wel. Ik weet iig wel wat het probleem is: het plastic van de rechtermuisknop blijft "hangen" onder het middelste gedeelte van de muis waar je scroll-knop etcetera zitten. Naast de rechtermuisknop zit een leeg ruimte waar die dan dus net in blijft hangen. Als je dan klikt dan komt de rechtermuisknop daar van los en hoor je dus dat geluid wat jij ook hoort.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is precies wat ik bedoel. Anyway... morgen even naar Alternate :9 .

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb dit probleem ook gehad en het was opgelost toen ik 'm uit elkaar had gehaald en siliconenspray (smeermiddel dat kunststof niet aantast) op de boosdoeners had gedaan. Sindsdien heb ik er geen last meer van gehad :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:28
Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 20:27:
Dat is precies wat ik bedoel. Anyway... morgen even naar Alternate :9 .
Ik had de mijne gekocht @ HCC 2003 bij MyCom. Opzich zou ik mijn muis ook wel vervangen willen hebben, maar toch vraag ik me af of het niet knullig is om daarvoor naar MyCom te gaan :P

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik had er met mijn MX500 ook last mee, maar dan met de linkerknop. Even schoonblazen en het was voor 5 minuten weer over.
Helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt. (dus garantie kan ik wel vergeten, ik heb ook al het gewichtje er uit gehaald)

Siliconenspray is de oplossing verder.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Hahn
  • Laatst online: 26-11 21:15
Resistor schreef op 22 februari 2004 @ 20:34:
Helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt. (dus garantie kan ik wel vergeten, ik heb ook al het gewichtje er uit gehaald)
Waarom zou je garantie dan verlopen :? Als ik m'n muis uit elkaar haal en weer in elkaar zet ziet de winkel écht niet dat dat is gebeurd hoor, of sloop jij onderweg van alles? En dat gewichtje kan je heel gemakkelijk weer terugplaatsen, dus dat moet ook niet uitmaken :)

The devil is in the details.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

December schreef op 22 februari 2004 @ 23:04:
[...]
Waarom zou je garantie dan verlopen :? Als ik m'n muis uit elkaar haal en weer in elkaar zet ziet de winkel écht niet dat dat is gebeurd hoor, of sloop jij onderweg van alles? En dat gewichtje kan je heel gemakkelijk weer terugplaatsen, dus dat moet ook niet uitmaken :)
De schroeven zitten onder folie.

Hoe wil jij de schroeven er uit halen zonder de folie te beschadigen?
Ik heb nu 3 mooie kraters aan de onderkant zitten waarin je mooi de schroeven kan zien.
De inkt van de folie is ook niet zo best, zodra het buigt bladdert het af en zie je de witte folie.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1