Medion of Acer

Pagina: 1
Acties:

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-01 22:51
Hallo,

Ik ben van plan een laptop te kopen ik zat te denken aan een Acer travelmate 803,
nu zie ik op de site van aldi dat er een Medion laptop bij hun verkrjgbaar is deze week, met heel veel opties( http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_09/COMP.JPG.

Ben er van plan een beetje mee te gamen, films en nog meer van dat soort dingen mee te gaan doen. Nu heeft de Acer een ati mobile 9000 en de Aldi een gf fx 5350
wat is nu de beste keuze tussen deze 2 videokaartjes? Ook staat er bij de Aldi laptop dat er een p4 mobile processor inzit, is dit een groot verschil vergeleken met de centrino processor die in de Acer zit? Qua warmte en verbruik van de accu.

Kortom het zijn allebei mooi apperaatjes alleen kan ik er geen keuze uitmaken, Wie kan mij een beetje op weg helpen?

Verwijderd

ik heb zelf ook een Acer803
die is toch wel beter, omdat het een centrino is, hij is dus veeel zuiniger.
ook zou die medion nogal dik en zwaar zijn.
en op de accu houd die het al helemaal niet lang vol met een dikke 3ghz :S

heb net nog Generals alles op HIGH gedaan op de acer 803

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik zou zeker voor de Acer gaan, al is het alleen maar voor de centrino processor :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:18

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kijk eens in dit topic:
PC Privé laptop, moeilijke keuze

Daar staan een aantal laptops van rond dezelfde prijs met veel leukere specs. :)

[ Voor 20% gewijzigd door --MeAngry-- op 22-02-2004 21:27 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

BzR schreef op 22 februari 2004 @ 20:02:
Ook staat er bij de Aldi laptop dat er een p4 mobile processor inzit,
da's vreemd.
met "echte" 3.06 GHz wordt toch doorgaans een desktop proc bedoeld. hij is nog HT ook, zijn die er in mobile smaak wel?

laat maar, die bestaan wel :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 22:23 ]

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmm beetje vreemd waartussen je zit te twijfelen. De ene is een centrion, die goed meekomt als dektopvervanger. De andere is echt een desktop vervange met zelfs een tv-kaart!

Dat laatste vind ik trouwens wel geinig.

Je kunt denk ik beter opschrijven wat je verwacht van je notebook, en wat je budget is.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
7-in-2 kaartenlezer, wat moet ik me daarbij voorstellen? :D

Het ligt er dus zwaar aan wat je wil gaan doen met je laptop. Als desktop vervanger is die Medion leuk, maar XGA resolutie kan echt niet meer op een laptop (1024x768). Een TV kaart is leuk als desktop oplossing, maar mobiel heb je nooit een coax antenne-aansluiting beschikbaar natuurlijk, dus who cares?

Centrino blijft erg koel, lekker op je schoot en fijn voor je gehoor, zo'n P4 mobile is al niet zo erg als een desktop P4, maar wordt nog steeds veel warmer dan een centrino en gaat minder lang mee op 1 accu.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Veel voor weinig, echter wel jammer van de proc. en dat het geen SXGA tft is.

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-01 22:51
Ok bedankt mensen het is me duidelijk, ik ga voor de acer. De admin mag wat mij betreft de topic sluiten.
Pagina: 1