Toon posts:

[2000] Inloggen start niet door 1e keer - 2e keer wel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de pc opstart, krijg ik zoals normaal schermpje waarin je gebruikersnaam en wachtwoord intypt.
Maar ik werkt verder niet met netwerk of whatever, dus ik log in met administrator en zonder wachtwoord, maar dan loopt de pc vast, ik zie alleen een zandlopertje, maar zelfs na 15 min. wachten gebeurt er niets....

nu is het gekke ervan, als ik ctrl+alt+delete gebruik, en ik meld me af, en ik meld me weer aan met dezelfde gebruiker en zonder wachtwoord loopt windows wel door...

Dit is tamelijk irritant als je dit elke keer als de pc opstart moet doen, wat kan ik hier aan doen ??

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 13:38

Tags NL

Harmful or Harmless?

- Zie je ook meldingen in je evenlog staan, bijvoorbeeld in je Application Log? (Start, run, eventvwr)
- Staat er iets in je startup folder wat niet goed start?

https://powershellisfun.com

Verwijderd

- virusscanner lopen en up to date ?
- controle op evt. spyware gedaan ( ad-aware ofzo )
- service pack al opnieuw gedraaid ?
- pc voorzien van de laatste update's ( windows update ) ?

Verwijderd

probeer eens i.p.v. ctrl-alt-del en afmelden om in taskmanager explorer.exe te killen en vervolgens weer te starten in task manager met File>New Task>explorer, als Windows dan wel doorstart ligt het wellicht aan je profiel, ik zou eens programma's draaien als Adaware en Hijack this.

Als je overigens een permanente internet aansluiting hebt moet je dus wel een wachtwoord op je administrator account zetten, je kan dan eventueel met TweakUI automatisch doorstarten.

succes

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat je topic titel wat duidelijker is :) (was: Fout bij aanmelden Windows 2000)

Verder - ga even scannen met een virusscanner, en met Hijackthis :)

Verwijderd

Topicstarter
pc is virus & -spyware vrij duz dat is het probleem niet.
Maar diegene zijn pc (gaat niet om me eigen) zit op ISDN, duz windows update is ook geen goede optie...
Pagina: 1