En dan praat ik over deze draad, waar het erom gaat dat Linux wel degelijk hackbaar is. De eerste posting zet naar mijn mening aan tot heftige onterechte reacties:
Daarna komt een zeer korte reactie die ons voorziet van een linkje naar de betreffende forumpagina.
Dit draadje zal scherp in de gaten gehouden moeten worden, het biedt alle gelegenheid voor ongenuanceerd gescheld en geschreeuw naar welke partij dan ook.
De eerste onjuistheid is volgens mij dat er wordt verwezen naar een forum-site, daar waar iedereen zijn mening kan geven, onderbouwd of niet, het tweede wat mij raakt is dat de inhoud van een artikel op ZD-net tot crap wordt betiteld, dat zonder enige onderbouwing. Naar mijn mening, erg trollerig.Dat artikel van ZDNet is met recht onderuit gehaald op slashdot, dus die crap die erin staat kun je gewoon negeren.
Daarna komt een zeer korte reactie die ons voorziet van een linkje naar de betreffende forumpagina.
Dit draadje zal scherp in de gaten gehouden moeten worden, het biedt alle gelegenheid voor ongenuanceerd gescheld en geschreeuw naar welke partij dan ook.