Toon posts:

19" rack kasten en racks

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben altijd op zoek naar vettere en mooiere kasten. Mijn ideaal zou zijn een mooi 19" rack (met glazen deur en zo) in mijn kamer te hebben staan met al mijn apparatuur er in. Alleen, waar krijg je die dingen, en hoe duur zijn ze?

Weet dus iemand:
- waar kan je 19" racks kopen?
- waar kan je 19" server-kasten kopen?
- welke 19" kasten zijn goed?

en hebben mesnen hier al ervaring mee in hun eigen omgeving? Ik heb er zelf wel mee gewerkt in server-kamers, maar nog nooit thuis of zo...

Verwijderd

Nou, een ding is zeker, ze zijn duur!
Neem bijv de 19" rack van IBM, of Compaq, dan ben je per kast al zo'n 2500-5000 pieken kwijt.
En dan heb je mazzel, je monitor kan je niet eens in zo'n kast kwijt, heb je weer wat speciaals voor nodig, evenals keyboard en muis (daar zijn dus allemaal rack-uitvoeringen van).

Ik denk dat je beter zelf iets kan knutselen, of ergens tweedehands op de kop tikken...

Verwijderd

kijk op www.highgreen.nl daar staan volgens mij van die server kasten, voor nog lang geen 2rooie.
Succes
Alex

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:15

botoo

💀 too old to die young

Afgelopen HCCdagen heb ik prachtige (grote brede) kasten gezien op een stand, voor 400 tot 600 piek. wel de moeite van het wachten tot volgend jaar waard.
als je wilt zoeken bij welke stand, ik weet het niet meer maar ze verkochten ook de (Arowana?) IR toetsenbordjes

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:12
Hmm wou er zelf ook zoeen maar het was voor mij goedkoper om mijn systeem in tweeen te splitsen en nu heb ik een amd 450 @ 500 bij gekocht :) en nieuwe bigtower ofciourse

.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hmm, ik vind die 19" Racks meestal nogal lelijk, maar op zich is het wel intens stoer om 10 van die ding opgestapeld in een rekje naast het bureau te zetten :P.

Verwijderd

Topicstarter
Precies Femme! Da's nou net waar ik naar toe wil. Geluid maakt me niet uit, het is gewoon stoer! :)

Ik hoorde in een andere thread dat jij een vette kast hebt? Wat voor een is dat?

Verwijderd

Ik ben een server inelkaar aan het zetten. Weet iemand een goede 19" case met voldoende 3,5" bays?
Ik wil zo'n 3-5 harddiskjes kwijt.
Pagina: 1