ICEMAT met Clanbase logo

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Ik was nog van plan ooit een icemat te gaan halen :) maar nooit van gekomen tot vorige week mijn cheap matje kuur ging tonen.... ik heb dus via google en hier op gathering search gedaan en kwam per toeval in ontdekking dat er via clanbase website icemat met clanbase logo kon bestellen. Alleen ze zeggen dat het black icemat is maar vorm lijkt gewoon een white icemat...

Heeft iemand ervaring met deze en is deze ook daadwerkelijk black icemat of glas icemat met gewoon zwaret kleur?

BVD

Lucky Goldstar

Verwijderd

't is gewoon de zwarte icemat (van glas dus)... Met een CB logo erop B)

Er zit verder naar mijn weten geen verschil in (vriend heeft de icemat met CB logo).

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb em vorig jaar op Regroup 11 gekocht, hij is echt heerlijk glad, en werkt icm met mijn MX500 errug goed

Heeft ook een computer!

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Ik heb het net gehaald en ze zeggen met pad(soort sticker onder je muis) nog beter zal glijden... maar bedoelt ie hier poten van mijn muis?

Lucky Goldstar

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je hebt als het goed is zo'n vier kleine pootjes onder je muis zitten, als je daar speciale 'stickertjes' op doet zal je muis inderdaad beter glijden :)

The devil is in the details.

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
DJkim schreef op 22 februari 2004 @ 19:39:
Ik heb het net gehaald en ze zeggen met pad(soort sticker onder je muis) nog beter zal glijden... maar bedoelt ie hier poten van mijn muis?
Ja, dat zijn de "glijdertjes" zeg maar :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:43

Epsilon

Je kan echter die "glijdertjes" neit gebruiken

Omdat ze slijten voelt de muis niet steeds het zelfde aan. Dit is slecht voor je aim omdat je uitgaat van een bepaalde weerstand.

Als je die strips niet gebruikt, heb je steeds een zelfde weerstand.

• DJkim

DJkim

Topicstarter
inderdaad met pad glijdt beter alleen mijn aim is ook anders nu ... effe een paar dagen testen :)

Lucky Goldstar

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Epsilon schreef op 22 februari 2004 @ 19:57:
Je kan echter die "glijdertjes" neit gebruiken

Omdat ze slijten voelt de muis niet steeds het zelfde aan. Dit is slecht voor je aim omdat je uitgaat van een bepaalde weerstand.

Als je die strips niet gebruikt, heb je steeds een zelfde weerstand.
De standaard glijdertjes slijten ook hoor ;)

Deze strips die je erbij bij kan kopen slijten dermate langzaam dat je het verschil niet eens merkt en er onbewust rekening meehoudt. Het is alleen de eerste paar uur nadat je er nieuwe onder gedaan hebt weer even wennen.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Is die mat eigenlijk nog te krijgen bij Clanbase? Ik heb deze pagina gevonden: http://www.clanbase.com/news.php?nid=70796 maar dies nogal oud... Er staan namelijk alleen 2 e-mail adressen en ik weet dus niet of ik daar moet zijn om ze te bestellen en wat ze kosten...

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Heb hem bij tgs(www.gamesyndicate.nl, rotterdam) gehaald voor 28 euro ooit, met mouseskatez...

was even vergeten de rest te posten, maar hij werkt dus perfect met mijn mx500 :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 22:46 ]

• DJkim

DJkim

Topicstarter
Ik heb naar gamesyndicate gebeld maar was niet meer in voorraad dus ik heb bij QuakePub(Rotterdam Zevenkamp) gehaald voor 28 euro( moet je bovenste verdieping wezen)... verder ik merk dat ik steeds beter aim met deze mat en mijn MX500 reageert ook veel beter.

Alleen aangezien het beter glijdt, moet ik nog steeds wennen dat ik zo snel met muis kan draaien in games :P

Lucky Goldstar

Verwijderd

Beter haal je een func surface muismat bij www.perfect-systems.nl die mat is echt goed.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12 21:50

Snippertje

Light up your life

sorry voor de kick, maar kan iemand mij vertellen of die clanbase ice mat de second edition is? Hij is namelijk goedkoper dan de orginal en de second edition.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

Even tussen door,

ik heb de MX500 nu een anderhalf jaartje ofzo, en mijn mouse skates/glijdertjes/pads gingen ook stuk, ik een vriendelijk mailtje naar logitech gestuurd, 8 dagen later,

een brief helemaal uit zwitserland :o , met 6 nieuwe pads :D

Ik natuurlijk even een bedankt mailtje gestuurd, ze werken perfect, ook goede dikte enzo (ik werk zelf op een Xidepad II )...

Dus misschien, met een beetje lieve emails, en wat slijmen : B)
Pagina: 1