[Win2k3] Schijf wordt niet voll. herkend in Disk Management?

Pagina: 1
Acties:

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 18:48
Mensen,

Helaas zit ik met een nogal groot probleem, en nee ik ben er niet blij mee...

Gisteren heb ik na het upgraden van wat hardware in m'n PC Windows Sserver 2003 geinstalleerd... Verder niets mis mee, ik vind het zelfs lekkerder werken dan XP, maar daar gaat 't niet om... Mijn probleem is dat ik één schijf bij de installatie nog niet aangesloten had, te weten mijn Media schijf; 80 gig vol aan gesorteerde mp3'tjes enzo. Nu heb ik 'm weer aangesloten, maar hij wordt maar 'half herkend' gezien... Ik zie 'm namelijk niet staan in 'My computer', maar wel in Disk Management van Windows2003. Volgens een vriend van me moet ik die schijf eerst converteren naar NTFS6, want volgens hem staat er nu nog NTFS5 op (De schijf lag dus eerst in een Windows doos), maar hoe converteer ik dat op een veilige manier, zodat ik mijn MP3'tjes en andere meuk niet kwijtraak?

Voor de duidelijkheid heb ik ook nog even een print screentje gemaakt, waarbij 't dus gaat om 'Disk 2'...

Is er iemand die me kan helpen? :'(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
je hoeft niks te converteren naar ntfs6 :z

maar is het een dynamic disk? dan moet je deze even importeren (rechtermuisknop op de disk in disk management)

of even een driveletter toekennen, is ook handig

[ Voor 15% gewijzigd door Zwelgje op 22-02-2004 17:59 ]

A wise man's life is based around fuck you

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
is gewoon een normale basic disk.. je moet alleen een drive letter toekennen.. rechtermuisknop in de sik management.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Jermaine
Hmm wazig, jullie hebben gelijk :)... Gisteren ging dit dus niet, en na een reboot dus wel... Slotje 8)7

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
NTFS6 bestaat niet eens !

https://discord.com/invite/tweakers

• Jermaine
Hehe, ik bedoel maar... Ik maakte me druk om niets :z...

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Hmm.. volgens mij ook niet.. Er is wel een verschil tussen NTFS4 en NTFS5.. (linkje)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Pagina: 1