Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone achterstallige betaling

Pagina: 1
Acties:

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 19:11
Dit is wellicht niet de meest gebruikelijke of nette manier, maar toch vroeg ik het me zo af.

Mijn rekening van januari heb ik niet op tijd kunnen betalen (die van februari wel weer, maar dat is detail :D) en de 24e wordt ik volgens een brief van Vodafone afgesloten van het netwerk. De-blokkering kost 27 euro extra plus de rekening die betaald moet worden.

Nu vroeg ik mij af: als ik afgesloten ben om deze reden neem ik ook geen diensten van Vodafone af. Krijg ik eigenlijk dan wel rekeningen van opvolgende maanden ? Het lijkt me wel, dus wellicht is het een domme vraag, maar wie weet kent er iemand een uitweg :D

Als ik gewoon weiger die rekening te betalen, zou ik dan ergens anders een nieuw abo kunnen afsluiten (zonder mijn eigen telefoonnummer, maar dat zal ook een zorg zijn) en geen rekeningen meer kunnen krijgen van Vodafone ?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:45
Heb je geen aanmaning gekregen? Niet erg netjes dan!

Verwijderd

eMiz0r schreef op 22 februari 2004 @ 17:51:
Als ik gewoon weiger die rekening te betalen, zou ik dan ergens anders een nieuw abo kunnen afsluiten (zonder mijn eigen telefoonnummer, maar dat zal ook een zorg zijn) en geen rekeningen meer kunnen krijgen van Vodafone ?
vergeet het maar. ten eerste is er een centraal systeem van de providers waar dat allemaal in staat (experion ofzo), ten tweede heb je een BKR notering, en ten derde kom je nooit onder die rekening uit, desnoods via een incassobureau

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:10

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Vodafone zal, met of zonder je medewerking, alle centjes ontvangen waarop ze volgens de alg voorwaarden recht op hebben...

neem geen abo als je 't niet kunt betalen... :O

[ Voor 21% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 22-02-2004 17:59 ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Je kan hierdoor zelfs een probleem krijgen als je een lening voor een auto of een hypotheek probeert af te sluiten...

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 19:11
Buzz_Lightyear schreef op 22 februari 2004 @ 17:56:
Vodafone zal, met of zonder je medewerking, alle centjes ontvangen waarop ze volgens je contract recht op hebben...

neem geen abo als je 't niet kunt betalen... :O
Ik ben al bijna 4 jaar klant, dit is de eerste achterstallige rekening in al die tijd. Het valt dus eigenlijk best wel mee :d
vergeet het maar. ten eerste is er een centraal systeem van de providers waar dat allemaal in staat (experion ofzo), ten tweede heb je een BKR notering
Helemaal nooit aan gedacht, je hebt gelijk inderdaad.
Pagina: 1