Ik heb een Asus A7V600 en mijn buurjongen een A7N8X-Deluxe dus allebei een andere Sata controller. En ik heb er een Maxtor Sata 6Y080M0 en hij een 6Y120M0 aan hangen. Nu hebben we allebei het probleem dat na verloop van tijd (2 maanden oid.) de pc er gewoon mee kapt omdat ie een vitaal bestand niet kan vinden. Ik heb geprobeerd om er een hitachi Sata aan te hangen, maar dat mocht niet baten want die is nu dood...
We hebben ook allebei last dat hij iedere keer CHKDSK doet bij het opstarten, tenminste tot vorige week toen het opens ophield bij mijn buurjongen, maar het zal wel weer terugkomen.
Hebben meer mensen problemen met Asus met een sata chip onboard en der dan een Sata schijf eraan? En weet iemand waar windows de info opslaat om bij de volgende reboot chkdsk uit te voeren?
Ik ben ten einde raad... en die blauwe schermen blijven irri
We hebben ook allebei last dat hij iedere keer CHKDSK doet bij het opstarten, tenminste tot vorige week toen het opens ophield bij mijn buurjongen, maar het zal wel weer terugkomen.
Hebben meer mensen problemen met Asus met een sata chip onboard en der dan een Sata schijf eraan? En weet iemand waar windows de info opslaat om bij de volgende reboot chkdsk uit te voeren?
Ik ben ten einde raad... en die blauwe schermen blijven irri
GoT a clue? Specs