Bij sommige pagina's (waaronder regelmatig msn.nl) krijg ik een fout melding die er als volgt uit ziet:
Fout
Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?
Regel: 63
Fout: object wordt verwacht
Als ik voor ja kies dan krijg ik een editor waar ik geen wisj van wordt.
Als ik voor nee kies krijg ik nog steeds de foutmelding, die niet meer weg gaat.
Deze foutmelding heb ik niet alleen bij msn.nl maar nu ook bij een cd-rom van fujitsu siemens van mijn loox 600. Ook dit draait in een internet explorer venster en als ik op een van de woorden wil klikken (waarmee je normaal dan naar dat gedeelte gaat) krijg ik een foutmelding zoals hierboven staat.
Ik heb een windows update gedraaid, systeem herstel gedaan en op google gezocht, maar het mag niks baten. Wie weet wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen is?
[edit] ik draai windows xp home edition, systeem: P4 2.6
Fout
Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?
Regel: 63
Fout: object wordt verwacht
Als ik voor ja kies dan krijg ik een editor waar ik geen wisj van wordt.
Als ik voor nee kies krijg ik nog steeds de foutmelding, die niet meer weg gaat.
Deze foutmelding heb ik niet alleen bij msn.nl maar nu ook bij een cd-rom van fujitsu siemens van mijn loox 600. Ook dit draait in een internet explorer venster en als ik op een van de woorden wil klikken (waarmee je normaal dan naar dat gedeelte gaat) krijg ik een foutmelding zoals hierboven staat.
Ik heb een windows update gedraaid, systeem herstel gedaan en op google gezocht, maar het mag niks baten. Wie weet wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen is?
[edit] ik draai windows xp home edition, systeem: P4 2.6
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 15:57 ]