Toon posts:

[PM] De jacht op onterechte trolls

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond er om te beginnen in een kpn-draadje al weer drie, deze, deze en deze

Die eerste twee zijn natuurlijk geen echte hoogvliegers, maar ik vind nummertje drie zelfs wel 2 waard.
Check trouwens de scores die er onder staan, de tags staan op mysterieuze wijze fout.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2 eerste vind ik eigenlijk wel goed staan op 0 overbodig.
De 3e heeft een +1 gekregen, maar op 2 vind ik hem niet thuis horen.

De hele draad bestaat trouwens voornamelijk uit dubbelposts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk even zeer goed naar de scores die er onder staan. De tags staan fout. Die ene staat bijvoorbeeld op -0.84, terwijl de tag 0 aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

ÊÊn en twee mogen wmb op 0 blijven en een powermoderatie voor nummer drie: 0->2 :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dit lijkt mij ook geen troll, maar staat wel op -1. Misschien dat mensen vallen over het smiley-gebruik, maar de gebruiker uit verder gewoon wat persoonlijke twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 16:41:
En dit lijkt mij ook geen troll, maar staat wel op -1. Misschien dat mensen vallen over het smiley-gebruik, maar de gebruiker uit verder gewoon wat persoonlijke twijfels.
Zie ik ook geen troll in.
[PM] -1->1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer een reactie waar het predikaat troll niet van toepassing is. Gaat in op wat een andere user opmerkt. Waarschijnlijk lichtelijk off-topic, maar geen troll volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb een reactie die als troll omschreven staat: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=972804
Beoordelingen: , +1, +1: Inzichtvol, -1: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, 0: Troll, Som: 1 / 69x
En er zijn meerdere mensen in dit draaje met een 'troll'.

edit:
OK, thanks.

[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 24-02-2004 23:58 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die moderaties zijn ons al opgemerkt en achter de schermen zijn we aan het kijken wat we daarmee gaan doen. De betreffende draden waar foutief gemodereerd is door dit 'incident' worden nog door een PowerMod afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze dan:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=972694

Beoordelingen: , +1, +1: Inzichtvol, 0: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -1: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, 0: Flamebait, Som: 0 / 71x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De reply zelf doet me niets, maar de flamebait heb ik weggemod
Pagina: 1