Gegevens:
- Windows XP
- SP1 met alle updates
- Ingelogd met admin rechten
- Overzicht map structuur:

Het probleem:
Die map wil dus niet weg
Ik kan de map wel hernoemen, vandaar ook de 'dasdsa' als naam, maar de gehele map verwijderen mag niet. Ik krijg de melding 'toegang geweigerd, controlleer of map ingebruik is etc...'.
Ik heb geen idee waar de map vandaan komt en wil het daarom ook weg hebben. De mapjes onder 'dasdsa' kan ik ook niet bekijken: geen toegang. De volgende opties geprobeerd:
- Via cmd proberen te verwijderen
- Eerst explorer gekilled (via topic deze optie gevonden) en daarna via cmd proberen te verwijderen
- Details van de map uitgezet (geen voorbeeld tonen)
- Map hernoemen en dan verwijderen
- Booten in safe mode en dan verwijderen
- Mapjes 1 voor 1 verwijderen
- Bij eigenschappen alleen lezen weghalen en dan verwijderen (werkt niet en daarna kijk ik weer bij eigenschappen en dat staat het weer op alleen lezen
)
Ik heb net mijn pc geformatteerd dus het kan niet door een programma in gebruik zijn. Het is mijn back up schijf met wat films erop.
Optie die ik liever niet wil doen (kost enorm veel tijd):
Inhoud schijf kopieren naar andere partitie en dan via windows cd de schijf formateren. Staat ongeveer 100Gb aan films op en het kopieren kost dus enorm veel tijd.
Als iemand een oplossing heeft dan graag
- Windows XP
- SP1 met alle updates
- Ingelogd met admin rechten
- Overzicht map structuur:
Het probleem:
Die map wil dus niet weg
Ik heb geen idee waar de map vandaan komt en wil het daarom ook weg hebben. De mapjes onder 'dasdsa' kan ik ook niet bekijken: geen toegang. De volgende opties geprobeerd:
- Via cmd proberen te verwijderen
- Eerst explorer gekilled (via topic deze optie gevonden) en daarna via cmd proberen te verwijderen
- Details van de map uitgezet (geen voorbeeld tonen)
- Map hernoemen en dan verwijderen
- Booten in safe mode en dan verwijderen
- Mapjes 1 voor 1 verwijderen
- Bij eigenschappen alleen lezen weghalen en dan verwijderen (werkt niet en daarna kijk ik weer bij eigenschappen en dat staat het weer op alleen lezen
Ik heb net mijn pc geformatteerd dus het kan niet door een programma in gebruik zijn. Het is mijn back up schijf met wat films erop.
Optie die ik liever niet wil doen (kost enorm veel tijd):
Inhoud schijf kopieren naar andere partitie en dan via windows cd de schijf formateren. Staat ongeveer 100Gb aan films op en het kopieren kost dus enorm veel tijd.
Als iemand een oplossing heeft dan graag
[ Voor 2% gewijzigd door elevator op 22-02-2004 15:53 ]