Ik heb al een search gedaan op dit forulm hoor, maar het is allemaal zo single GSM gericht, is onbegonnen werk voor me 
Zouden jullie me kunnen helpen met enkele typetjes te zoeken die me het volgende bieden :
-Goed ontvangst, ook in d'Ardennen enz...
-Groot telefoonboek, en dunno of't al bestaat maar eventueel een agenda functie (a la PDA).
-Al dan niet kleurenscherm
-Merk doeternitoe
-Lange levensduur ivm bellen/standby battery
-Al de andere dingen interesseren mij niet. Als het ni anders kan en k'moet het er bij nemen om die vorige eisen te krijgen dan moogdet altijd posten.
Thanks
En dan het budget : Max. 200 Euro
Vooral het budget stak tegen toen ik de search hier heb gedaan, want dan krijg je allemaal super GSM's te zien tegen SUPER prijzen
Ik wou de T610, maar die lijkt me die prijs te boven te gaan, zeer spijtig
Zouden jullie me kunnen helpen met enkele typetjes te zoeken die me het volgende bieden :
-Goed ontvangst, ook in d'Ardennen enz...
-Groot telefoonboek, en dunno of't al bestaat maar eventueel een agenda functie (a la PDA).
-Al dan niet kleurenscherm
-Merk doeternitoe
-Lange levensduur ivm bellen/standby battery
-Al de andere dingen interesseren mij niet. Als het ni anders kan en k'moet het er bij nemen om die vorige eisen te krijgen dan moogdet altijd posten.
Thanks
En dan het budget : Max. 200 Euro
Vooral het budget stak tegen toen ik de search hier heb gedaan, want dan krijg je allemaal super GSM's te zien tegen SUPER prijzen
Ik wou de T610, maar die lijkt me die prijs te boven te gaan, zeer spijtig