Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een search gedaan op dit forulm hoor, maar het is allemaal zo single GSM gericht, is onbegonnen werk voor me :(

Zouden jullie me kunnen helpen met enkele typetjes te zoeken die me het volgende bieden :

-Goed ontvangst, ook in d'Ardennen enz...
-Groot telefoonboek, en dunno of't al bestaat maar eventueel een agenda functie (a la PDA).
-Al dan niet kleurenscherm
-Merk doeternitoe
-Lange levensduur ivm bellen/standby battery
-Al de andere dingen interesseren mij niet. Als het ni anders kan en k'moet het er bij nemen om die vorige eisen te krijgen dan moogdet altijd posten.

Thanks

En dan het budget : Max. 200 Euro

Vooral het budget stak tegen toen ik de search hier heb gedaan, want dan krijg je allemaal super GSM's te zien tegen SUPER prijzen :(

Ik wou de T610, maar die lijkt me die prijs te boven te gaan, zeer spijtig :(

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:57

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Tja, met zo'n budget kun je niet het beste van het beste kopen maar daar was je dus al tegenaan gelopen.

Ik gok dat je in België woont maar dan wilde ik je toch even KiesKeurig aanbevelen: hier kun je precies meegeven wat je zoekt in een telefoon en dat geeft de site een aantal sites terug die aan online verkoop doen (met name NL shops).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

De T610 is €199 met Orange prepaid :).

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Sites al belcompany.nl en andere online winkels bieden veelal opties aan om aan te vinken wat je wel en/of niet op je toestel wilt hebben.
Ik dacht dat het niet de bedoeling was om dit soort search request mbt telefoons/internet verbindingen/hosters hier te plaatsen. Mede omdat heel veel dingen persoonlijk zijn...
Wel dacht ik dat je een vergelijking tussen al zelf gevonden toestellen hier mag posten.

Als iedereen dit soort verzoekjes zou plaatsen zouden fora zoals deze niet meer interessant worden! En dan is het hele effect weg dat mensen elkaar helpen :)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mischien is de Sony Ericsson T68i iets voor jouw, wel iets verouderd (voorganger van de T610), maar hij kost hoogstens 200 euro zonder simlock. En anders idd de T610 gesimlocked met Orange prepaid

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

T68i is idd een prima toestel voor niet te veel geld zonder te veel extra franje. Ik ben er zelf nog steeds er tevreden mee.
Agenda ed zit er ook in maar wel van een ander kaliber dan een pda natuurlijk ;)

Verwijderd

Motorola V525, kleurenscherm, Bluetooth, Java Games, Digitale Camer, voor €129 met €65 euro beltegoed. Eenmalige actie, zie ook: [rml][ ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525[/rml]

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33

Wallie

Herr

Een onbekendje: de nieuwe Philips Xenium 9@9++, van metaal, batterij met een standby tijd van 2 weken, geen gezeur-gewoon-bellen telefoon :).
http://www.mobile-review....philips-xenium-2-en.shtml
kost iets tussen de 150 en 200 euro.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 15:15:
Ik heb al een search gedaan op dit forulm hoor, maar het is allemaal zo single GSM gericht, is onbegonnen werk voor me :(

Zouden jullie me kunnen helpen met enkele typetjes te zoeken die me het volgende bieden :

-Goed ontvangst, ook in d'Ardennen enz...
-Groot telefoonboek, en dunno of't al bestaat maar eventueel een agenda functie (a la PDA).
-Al dan niet kleurenscherm
-Merk doeternitoe
-Lange levensduur ivm bellen/standby battery
-Al de andere dingen interesseren mij niet. Als het ni anders kan en k'moet het er bij nemen om die vorige eisen te krijgen dan moogdet altijd posten.

Thanks

En dan het budget : Max. 200 Euro

Vooral het budget stak tegen toen ik de search hier heb gedaan, want dan krijg je allemaal super GSM's te zien tegen SUPER prijzen :(

Ik wou de T610, maar die lijkt me die prijs te boven te gaan, zeer spijtig :(
ik heb nog een siemens m55(met camera )en een phillips fisio 825 over interesse ?

reviews http://www.mobile-review.com/review/siemens-m55-en.shtml en http://www.mobile-review....hilips-fisio-825-en.shtml

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 19:44 ]

Pagina: 1