Toon posts:

Beeldproblemen na installeren easy cd creator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn xp pc easy cd creator 4 geinstalleerd.... dit had ik niet moeten doen :( Na opnieuw te hebben opgestart kreeg ik een aantal foutmeldingen van windows over cd creator. Ik heb easy cd creator 4 er weer af gegooit alleen nu is mijn beeld scherm heel slecht. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de beeldschermdrivers al opnieuw geinstalleerd maar dit heeft geen invloed. Iki heb ook al geprobeerd een eerdergemaakt herslelpunt terug te zetten maar dit helpt ook niks.... wat moet ik doen? Moet heel de pc opnieuw worden geinstalleerd?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

safe mode booten, beeldscherm drivers de-installeren, weer booten, drivers opnieuw installeren. En eerst checken of ze van je schijf weg zijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 22 februari 2004 @ 14:23:
safe mode booten, beeldscherm drivers de-installeren, weer booten, drivers opnieuw installeren. En eerst checken of ze van je schijf weg zijn.
merci! ik ga het proberen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat is er precies zo slecht aan het beeld dan nu als ik vragen mag? Staan de resolutie en refreshrate nog wel goed?

+ topictitel aangepast.

[ Voor 11% gewijzigd door Pollewob op 22-02-2004 14:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 22 februari 2004 @ 14:36:
Wat is er precies zo slecht aan het beeld dan nu als ik vragen mag? Staan de resolutie en refreshrate nog wel goed?

+ topictitel aangepast.
De resolutie staat gewoon op 1024. het beeld is niet scherp en van dichtbij zie je grijze balken over het beeld.

De foutmelding die ik iedere keer als ik opstart krijg is dat hij de cd recordingsoftware niet in het geheugen heeft geladen. Komt dit doordat easy cd creator niet volledig is verwijderd? Ik denk dat hier het probleem zit... maar hoe dit op te lossen? Het ligt niet aan de beeldscherm driver, want als ik in de veilige modus opstart heeft hij geen problemen (volgens apparaatbeheer)

Verwijderd

Topicstarter
het beeldscherm probleem is opgelost!! :) hoe ik het precies heb gedaan weet ik niet maar het is weer goed! De foutmelding als eerder genoemd blijft wel komen... zou een windows update helpen?
Pagina: 1