Ik heb hier een pc met de volgende configuratie:
P4 2.6 800FSB
Asus P4P800_DELUXE
2 x 256 DDR Kingston 3200
Hercules ati radeon 9200 NON-SE
2 x samsung 172n 17" tft d-sub input
ik heb geprobeerd om de dual-monitor optie aan te zetten.
De configuratoe loopt zonder problemen, geen problemen bij device-manager, maar er komt geen beeld op de 2e monitor.
De 1e monitor werkt perfect en de desktop is ook vergroot (muis kan verder naar rechts op scherm)
de 2e monitor geeft echter geen beeld, MAAR krijgt wel signaal want hij schakelt niet in stand-by en hij geeft ook aan dat er een signaal is.... Wanneer ik met de resoluties speel, flikkert de 2e monitor wel.
wat kan er misgelopen zijn met deze configuratie ?
of zijn er problemen m.b.t. deze kaarten ?
ik heb reeds meerdere drivers geprobeerd ( drivers v. bijgeleverde cd/recentste hercules-drivers/ati.com drivers) maar niets helpt
alle info is welkom
P4 2.6 800FSB
Asus P4P800_DELUXE
2 x 256 DDR Kingston 3200
Hercules ati radeon 9200 NON-SE
2 x samsung 172n 17" tft d-sub input
ik heb geprobeerd om de dual-monitor optie aan te zetten.
De configuratoe loopt zonder problemen, geen problemen bij device-manager, maar er komt geen beeld op de 2e monitor.
De 1e monitor werkt perfect en de desktop is ook vergroot (muis kan verder naar rechts op scherm)
de 2e monitor geeft echter geen beeld, MAAR krijgt wel signaal want hij schakelt niet in stand-by en hij geeft ook aan dat er een signaal is.... Wanneer ik met de resoluties speel, flikkert de 2e monitor wel.
wat kan er misgelopen zijn met deze configuratie ?
of zijn er problemen m.b.t. deze kaarten ?
ik heb reeds meerdere drivers geprobeerd ( drivers v. bijgeleverde cd/recentste hercules-drivers/ati.com drivers) maar niets helpt
alle info is welkom