Toon posts:

[ADSL draadloos HetNet] knipperlicht :: soms traag soms snel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister bij iemand langs geweest die ADSL heeft gekregen via HetNet, draadloze speedtouch verbinding, 11mbps, goede verbinding niets mee mis, pc is goed ingesteld (op zelfde manier als ik het thuis het, ik heb een soort gelijke situatie).

Maar wil hij nu op internet bijvoorbeeld iets zoeken op tweakers dan moet hij soms wel zes keer op de knop zoeken drukken voordat hij begint, een keer gaat het ineens snel en dan weer heel langzaam een hele poos. Niet zo zeer dat de verbinding langzaam is, daar ligt het niet aan , volgens mij is het iets in de router wat mis gaat.

Beveiligde https verbiningen zoals rabo telebankieren is helemaal drama, dit gaat helemaal, f*ck.

HetNet kwam er ook niet direct uit, begon naar anderen te verwijzen, zal wel aan de rabobank liggen of probeer morgen maar nog eens, dat is het niet. Iemand een idee of zelfde situatie gehad?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

belabberd werkende WEP encryptie?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
geen encryptie, dhcp ingeschakeld,

kun je wat specifieker zijn, moet ik wel of niet encryptie gaan gebruiken, ik gebruik thuis geen encryptie en dat gaat prima

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 15:39 ]

Verwijderd

De verbinding op zich is wel redelijk stabiel? (b.v. via www.speedtest.nl te controleren)

Misschien heeft het met de hoeveelheid SPYWare te maken. . .
Klinkt stom, maar het probleem komt me redelijk bekend voor bij de PC van mijn zus. Even Ad-Aware gedraaid, en alles werkt weer als een trein :)

Zeg niet dat je het zelfde probleem hebt, maar het is wellicht de moeite van het proberen waard.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 10:54 . Reden: en nu in normaal nederlands!? ]