Toon posts:

Af en toe slecht beeld met Hercules 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe krijg ik last met volgende fenomeen : beeld die vervormt tijdens gewone windows toepassingen. Ik gebruik dus het programma'tje ATItool, hiermee kun je uw videokaart klok instellen op standaard waarde bij gewone desktop toepassingen, ATITool zal dan overclocken bij het starten van een 3d game. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? en wat kan ik er aan doen? M'n HErcules 9700pro geeft zulk beeld ook bij standaard klok waarden en bij 3d games kan ik m'n kaart overclocken tot 380-350mem zonder dat deze artifacts geeft tijdens het gamen.

http://users.pandora.be/kajvoormezele/beeld.jpg
http://users.pandora.be/kajvoormezele/beeld2.jpg

Specs :

My specs : Abit nf7-s / Barton 2500@3200+ 2,2ghz 200mhz fsb / 2x256mb TwinMos 6-3-3-cas2 - 2,8V / Hercules 9700 Pro 325core-310mem (desktop toepassingen) @380core-350mem (gaming)

Verwijderd

ik bezit ook een 9700 pro en die loopt perfect... al geprobeerd met een ander scherm?

Verwijderd

Zo ziet een artifact op mijn R9700 er uit wanneer het geheugen te hoog staat, terug clocken en rebooten is het enige wat het verhelpt bij mij. ik denk dat je je kaart naar de eeuwige wc velden gebracht heb;)

Verwijderd

that's some freaky shit. Lijkt me ook een mem clock die te hoog staat. K hoop dat die email toch SPAM is he :p kijk eens terug op standaard snelheid of die het dan nog toond. Ander kan je heeeeeeeeeeel misschien nog hopen op wat garantie maar k betwijfel het.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 11:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 17:17:
ik bezit ook een 9700 pro en die loopt perfect... al geprobeerd met een ander scherm?
Het zijn screenshots, dus het lijkt me de videokaart! :D

Verwijderd

artrifacts.. terug clocken lijkt me het best ;)

Verwijderd

had hetzelfde met mijn 9500, hij's nog niet dood maar als je het niet snel verhelpt dan wel ja :) dus je memory kan er niet zo goed tegen.
Pagina: 1