Ondertiteling Toevoegen aan een DvD

Pagina: 1
Acties:

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Hoihoi

Ik heb een Xvid omgezet naar m2v met tpmgenc en de audio 'gedemuxed' en gefixed met virtualdubmod en Besliced

Daarna heb ik met subtitle workshop de ondertiteling van .srt omgezet naar .stl , de framerate gefixed en de hele zooi in Spruce DvD maestro gecompileerd tot DvD

Nou hou ik een mooie DvD folder over met selecteerbare nederlandse subs , maar zonder menu !

Nou vond ik menus maken in Spruce veel te lastig , dus dacht ik dat doe ik ff met tpmgenc dvd author , met als resultaat een mooie DvD folder die bij het afspelen een mooi menu geeft met scene selecties enzo maar ZONDER ondertiteling :|

Het lijkt er dus op dat tmpgenc dvd author de subs weer wegggooit met wegschrijven :(

Nou heb ik 2 DvD folders op mn harddisk , 1 met menu en zonder subs en 1 met subs zonder menu ..

Weten jullie misschien een manier om die subs ook in de versie met menu te krijgen ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Verwijderd

Tsja, ik zit eigenlijk met (ongeveer) hetzelfde probleem...
Een aantal topics op het forum leggen wel uit hoe je een DVD kunt 'rippen' en 'strippen' waarmee je het menu behoudt, en andere topics leggen uit hoe je een subtitle toevoegt, maar nergens is informatie te vinden over hoe een DVD te dupliceren waarmee je (1) het menu ongewijzigd laat en (2) je een subtitle toe kunt voegen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 23:07 ]

Verwijderd

:) he mischien hebben jullie hier wat aan _/-\o_ (hoop ik)

http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling8.htm