Ik heb enige tijd geleden een Dec Alpha bord in mijn handjes gedrukt gekregen, op zich best leuk om mee te klooien natuurlijk.
Helaas was het alleen het bord met processor, en dus niet geheugen, voedig videokaart etc.
Na wat geklooi en gezoek was ik er achter dat het in iedre geval gevuld moest worden met 36 bit geheugen, minimaal 32 MB, en minimaal een 4 MB VGA kaartje.
Dit heb ik er nu allemaal in zitten en nu zou er dus eigenlijk niets in de weg mogen staan.
Echter, hij geeft geen beeld. Videokaart heb ik in diverse sloten gehad, en in andere systemen werkt het kaartje wel.
Ik hoor de hdd gewoon ratelen en het hdd ledje op het bord knippert ook gewoon.
Hij geeft geen piepjes of wat dan ook.
Er hangt overigens een 235W voeding aan.
Wat kan hier nog het probleem zijn? Is de voeding nog te licht?
Moet ik aan nog meer eisen voldoen?
Er is jammer genoeg gewoon niets te vinden buiten de resultaten die ik al heb...
Iemand een idee??
Helaas was het alleen het bord met processor, en dus niet geheugen, voedig videokaart etc.
Na wat geklooi en gezoek was ik er achter dat het in iedre geval gevuld moest worden met 36 bit geheugen, minimaal 32 MB, en minimaal een 4 MB VGA kaartje.
Dit heb ik er nu allemaal in zitten en nu zou er dus eigenlijk niets in de weg mogen staan.
Echter, hij geeft geen beeld. Videokaart heb ik in diverse sloten gehad, en in andere systemen werkt het kaartje wel.
Ik hoor de hdd gewoon ratelen en het hdd ledje op het bord knippert ook gewoon.
Hij geeft geen piepjes of wat dan ook.
Er hangt overigens een 235W voeding aan.
Wat kan hier nog het probleem zijn? Is de voeding nog te licht?
Moet ik aan nog meer eisen voldoen?
Er is jammer genoeg gewoon niets te vinden buiten de resultaten die ik al heb...
Iemand een idee??
Still Cripple as Hell