In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
Probeer eens AccesFIX
http://www.accessfix.com/
2e mogelijkheid: in het menu Extra > Databasehulpprogramma's > Database comprimeren en herstellen.
!!!Maak wel eerst een bakcup van de database voor je begint!!!
http://www.accessfix.com/
2e mogelijkheid: in het menu Extra > Databasehulpprogramma's > Database comprimeren en herstellen.
!!!Maak wel eerst een bakcup van de database voor je begint!!!
Probeer ook eens een ODBC-koppelingetje te maken naar je database. En dan maak je een nieuwe, lege database en haal je via Externe gegevens/ODBC je tabbellen over naar je nieuwe database. Worth the try, zou ik zeggen.
Houdoe
hoe heeft ze die namen "eruit gehaald" ?
Staan alleen die 100 namen nog in de database die de oude overscheven heeft ?
Als ik je verhaal zo lees zijn er dus 1000 mensen ge-delete en staan er nog 100 in, en is de mdb file waar de orignele 1100 in stonden overschreven door degene met nog maar 100 erin ?
Als dit inderdaad het geval is hoop ik dat je ook nog een dagelijkse backup hebt
Als ik je verhaal zo lees zijn er dus 1000 mensen ge-delete en staan er nog 100 in, en is de mdb file waar de orignele 1100 in stonden overschreven door degene met nog maar 100 erin ?
Als dit inderdaad het geval is hoop ik dat je ook nog een dagelijkse backup hebt
[ Voor 37% gewijzigd door TheRookie op 22-02-2004 18:36 . Reden: damn typo's ]
Dat is inderdaad het gevalTheRookie schreef op 22 februari 2004 @ 18:29:
hoe heeft ze die namen "eruit gehaald" ?
Als de originele database verwijderd is valt er weinig over te halen naar een nieuwe dunkt me.Witte schreef op 22 februari 2004 @ 18:23:
Probeer ook eens een ODBC-koppelingetje te maken naar je database. En dan maak je een nieuwe, lege database en haal je via Externe gegevens/ODBC je tabbellen over naar je nieuwe database. Worth the try, zou ik zeggen.
Ik ben inmiddels overtuigt dat dit een redelijk hopeloos geval is. Bedankt voor de reactie's in ieder geval.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3