Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Simpele opgave; geef mij de lengte van de kabel van de MX500 van Logitech. :D Dit omdat mn pc-tje links staat, en mijn muis helemaal aan de andere kant van mn bureau :D

-> bedankt voor de post hieronder. Dat gaat lukken :P

[ Voor 15% gewijzigd door meelmark op 22-02-2004 12:45 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07 20:35

Magure

Bla....

Heb een MX500 draad is ongeveer 2 meter lang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDataDude
  • Niet online
Je kan altijd nog een verlengsnoertje kopen, dat gebruik ik ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:31

Cyphax

Moderator LNX
Klinkt als mijn situatie, het KAN wel maar ik heb er een verlengsnoertje tussen hangen. Een beetje speling is nooit weg.
Dus laat je keuze niet beoordeeld worden door de lengte van de draad, een verlengsnoertje kan altijd gewoon :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
of de mx700 scheelt niets,.... alleen draadloos.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07 20:35

Magure

Bla....

meelmark schreef op 22 februari 2004 @ 12:41:
Simpele opgave; geef mij de lengte van de kabel van de MX500 van Logitech. :D Dit omdat mn pc-tje links staat, en mijn muis helemaal aan de andere kant van mn bureau :D

-> bedankt voor de post hieronder. Dat gaat lukken :P
Graag gedaan, tis idd wel makkelijk dat er een metertje of 2 aan zit, want ik kan nu ook helemaal aan de andere kant van het bureau er mee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Magure schreef op 22 februari 2004 @ 12:46:
[...]

Graag gedaan, tis idd wel makkelijk dat er een metertje of 2 aan zit, want ik kan nu ook helemaal aan de andere kant van het bureau er mee werken.
oh trouwens.. ik heb aan 1.90 genoeg zeg maar... :).. maarre. je hebt het opgemeten? :D want ik zit hier nu met een stuk touw te meten :P

-> mx700 is geen optie... speel multiplay en hoe snel MX ook is draadloos... ik ben van mening dat je met draad moet blijven gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6779

meelmark schreef op 22 februari 2004 @ 12:50:
[...]

oh trouwens.. ik heb aan 1.90 genoeg zeg maar... :).. maarre. je hebt het opgemeten? :D want ik zit hier nu met een stuk touw te meten :P

-> mx700 is geen optie... speel multiplay en hoe snel MX ook is draadloos... ik ben van mening dat je met draad moet blijven gamen!
als ik jouw was zo ik wachten op de mx510. Dit wordt de verbeter versie van de mx500 en er zit speciale software bij voor gamers.

review over de mx510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Anoniem: 6779 schreef op 22 februari 2004 @ 12:57:
[...]

als ik jouw was zo ik wachten op de mx510. Dit wordt de verbeter versie van de mx500 en er zit speciale software bij voor gamers.

review over de mx510.
Ik vind het verkoop onzin, de MX500 is de snelste muis. Ik bedoel... je kan met je MX500 nog zo hard flippen, nog zohard er aan trekken, dat ding blijft je sporen volgen. Hij schiet niet weg ofzo, beter kan het wel met meer DPI maar dat ga je gewoon niet merken, dat kan gewoon bijna niet. Natuurlijk blijft mijn final oordeel uit totdat ik er zelf mee gemuist heb.

Ik ga teveel offtopic:
"And the entire length of the cable is just under six feet long"
Dat is wat ik kan terugvinden in de reviews op het web van de MX500.

[ Voor 11% gewijzigd door Novah op 22-02-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Novah schreef op 22 februari 2004 @ 13:01:
[...]
Ik vind het verkoop onzin, de MX500 is de snelste muis. Ik bedoel... je kan met je MX500 nog zo hard flippen, nog zohard er aan trekken, dat ding blijft je sporen volgen. Hij schiet niet weg ofzo, beter kan het wel met meer DPI maar dat ga je gewoon niet merken, dat kan gewoon bijna niet. Natuurlijk blijft mijn final oordeel uit totdat ik er zelf mee gemuist heb.
eens, ook al is het offtopic; mx510 is meer een nieuw marketinginstrument van Logitech... en dat gamen.. ach.. ik heb al die knoppen niet nodig met online gaming... gebruik alleen de 2 schietknoppen... rest doe ik met mijn brakke elcheapo Safeway multimedia toetsenbordje (wat me wel in een aardige clan in Vietcong heeft gebracht ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Nu jullie toch aan het meten zijn: hoelang is het snoer aan een Logitech® Premium Stereo USB Headset 30??? Op de site kan ik het niet vinden en heb al in de winkel gekeken maar de doos gaf ook geen info daarover...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
De MX510 is gewoon een sort of special edition. Oogt leuk, ietsjes beter en je kan wat meer knopjes gebruiken. Zeker niet waard om je mx500 weg te doen en er een mx510 voor aan te schaffen.

Als je sowieso een nieuwe muis nodig hebt is het een stuk interessanter.
Pagina: 1