WAN-Minipoort geeft fout

Pagina: 1
Acties:

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 16:57
Ja wat er vandaag weer is gebeurt is me allemaal een raadsel, maar het begon dus bij het installeren van andere geluidskaart drivers.

Kheb een medion pc met daarin een realtek ac97 onboard (:p) soundcard. Ik dus ff drivers zoeken en installeren, start pc opnieuw op. Ineens voor het winXP laadscherm een compleet zwart scherm met onderin witte "I"s die een laadbalk moesten voorstellen. HD begint wat rare geluidjes te maken alsof hij niet goed wil lezen maar naar 30 sec komt ie er eindelijk door. Blijkt me geluid het niet goed te doen in windows.
Weer oude drivers geinstalleerd, opnieuw opstarten, weer dat vage laadscherm en rare geluiden. Kom in windows, geluid prima, check me hardware. Staat er een uitroepteken bij m'n WAN-Minipoort (IP).

Verwijderen lukt niet want windows zegt dat deze nodig is bij het opstarten van de pc, nieuwe drivers installeren werkt ook niet want a. weet niet waar ik ze vandaan moet halen en b. gaf een fout bij installeren van de drivers die er al op staan.

Kheb dus een vaag vermoeden dat dat vage laadscherm te maken heeft met die WAN-Minipoort, want die vage geluiden van de HD hoor ik ook wanneer ik naar Apparaatbeheer ga.

Ik draai XP-home